پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۲۹

تشرف جمعی از  طلاب جامعه المصطفی العالمیه به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) 

 جمعی از طلاب و دانشجویان جامعه المصطفی العالمیه مشهد مقدس در قالب اردوی فرهنگی زیارتی مهمان آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) شدند.

به گزارش آستان نیوز، ۱۳۰ نفر از طلاب و دانشجویان جامعه المصطفی العالمیه مشهد مقدس از ۷ کشور گینه، تانزانیا، نیجریه، هند، پاکستان، آذربایجان و افغانستان در قالب اردوی فرهنگی زیارتی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) زیارت کردند.
این گروه 3 روز مهمان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بودند و از برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی این آستان مبارک بهره مند شدند.
ضبط «تواشیح اسماء الحسنی» و «سرود پیامبر رحمت» توسط طلاب و دانشجویان جامعه المصطفی العالمیه در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) دیگر برنامه اجرا شده در این اردو بود. این تواشیح به زبان‌های مختلف دنیا قرائت شده و پس از تدوین از شبکه‌های سراسری و مجازی پخش خواهد شد.
 شایان ذکر است جامعه المصطفی العالمیة نهادی علمی و بین المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی