پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع)
۱۴۰۳-۰۱-۲۹

نمایشگاه "در آستان بقیع" در حرم مطهر رضوی افتتاح شد

به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، همزمان با سالروز فاجعه غمبار تخریب قبور ائمه بقیع(ع) نمایشگاه "در آستان بقیع " در بارگاه ملکوتی امام رئوف افتتاح شد.

مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، ضمن اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه با همکاری بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت امروز  چهارشنبه 29 فروردین ماه گشایش یافته و تا پایان ماه شوال فعال خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین علی پایاب مکان این نمایشگاه را ضلع شرقی صحن غدیر حرم مطهر رضوی اعلام کرد و با بیان اینکه این نمایشگاه راوی محور است، افزود: روایان در این نمایشگاه حضور یافته و در خصوص تحولات قبور ائمه بقیع(ع) و تخریب آن به زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) توضیحاتی ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: همچنین اساتید و کارشناسان در این نمایشگاه به سوالات و شبهاتی که در ذهن زائران حرم علی بن موسی الرضا(ع) است، پاسخ می ‌دهند.

شایان ذکر است، در کتب تاریخی، حرم ائمه بقیع(ع) به عنوان «مشهد» و «حرم» اهل بیت (علیهم السلام) معروف شده که در سمت غربی و منتهی الیه قبرستان بقیع واقع شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی