پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۳۰

ارائه خدمات آموزشی به ۹۰ زوج جوان از سوی خادمیاران البرز

مسئول کانون خانواده و امور بانوان خدمت رضوی البرز گفت: در راستای استحکام بخشی به بنیان خانواده، خادمیاران البرزی به ۹۰ نومزدوج خدمات آموزشی مرتبط با خانواده ارائه کردند.

ناهید شکریان مسئول کانون خانواده و امور بانوان خدمت رضوی البرز در گفت و با آستان نیوز با اشاره به بخشی از فعالیت‌های این کانون در سال گذشته اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های کانون خانواده و امور بانوان تشکیل ستادی با عنوان «زندگی به سبک رضوی» است که  در این زمینه سال گذشته در بحث تهیه جهیزیه در پویش کشوری با عنوان طرح حسنا مشارکت داشتیم.
وی افزود: در این طرح برای زوجین محروم مبالغی با کمک خیرین جمع آوری شد که با حمایت بنیاد کرامت رضوی 5 قلم اساسی جهیزیه برای زندگی به نو عروسان تقدیم شد.
شکریان تصریح کرد: در نیمه شعبان سال گذشته نیز توفیق داشتیم به ۱۰ نفر از زوجین با کمک خیرین ۱۰ سری جهیزیه تقدیم کنیم و انشاء الله برای دهه کرامت که نیز به زودی آغاز می‌شود مرحله دوم اهدای جهیزیه را آغاز کرده و در این راستا امیدواریم مبالغ بیشتری جمع‌آوری شود.
مسئول کانون خانواده و امور بانوان خدمت رضوی البرز با اشاره به معرفی سایر فعالیت‌ها در ستاد جهیزیه توضیح داد: جمع آوری مبالغ و تهیه جهیزیه در این ستاد اولین مرحله خدمت رسانی به زوجین است و در مراحل بعد زوجین و نومزدوجین از آموزش‌های قبل، حین و بعد ازدواج بهره‌مند می‌شوند.
وی تاکید کرد: در این طرح 15 کانون‌ خدمت رضوی کانون مشاوره، سلامت، ورزش و سایر کانون‌ها در بحث سلامت و مشاوره خانواده مشارکت دارند و خدمات خود را در راستای کمک به تحکیم و تعالی خانواده به زوج‌های جوان ارائه می‌دهند.
شکریان افزود: در این راستا جلساتی ویژه جوانان با عنوان آموزش‌های قبل از ازدواج، در شرف ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج با مشارکت سایر کانون‌‌ها به زوجین ارائه می‌‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون به 90 نفر از نومزدوجین آموزش چند ساعته ارائه و مقرر شده هر زوج دارای یک پشتیبان معنوی باشد.
شکریان گفت: زوج‌های جوان به مدت شش ماه تا یک سال از مشاوره حضوری و غیر حضوری بهره‌مند می‌شوند و هر خادمیار می‌تواند در این راستا به نومزدوجین ارائه خدمت داشته باشد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی