پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۳۰

تولید و بازنشر بیش از ۴ هزار اثر رسانه‌ای توسط خادمیاران رضوی کرمان

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان گفت: طی یک سال اخیر خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) در استان کرمان بیش از 4 هزار اثر تولید و منتشر کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ سعید کاظمی‌پور با بیان اینکه در استان کرمان 200 نفر خادمیار رسانه‌ای مشغول خدمت هستند اظهار کرد: با توجه به استقبال اصحاب رسانه استان کرمان برای خدمت به بارگاه منور حضرت رضا (ع) در قالب نذر رسانه، نزدیک به ۸۰ نفر نیز به عنوان یاور رضوی توفیق خدمت داشته‌اند. 
وی همچنین با اشاره به حجم بالای تولید اخبار اقدامات کانون‌های خدمت رضوی و انتشار در پایگاه‌های خبری و رسانه‌ها گفت: در یک سال اخیر خادمان رسانه‌ای استان کرمان بیش از ۳ هزار اثر تولید و منتشر کردند و تولید و بازنشر بیش از یک هزار کلیپ، استوری موشن، نماهنگ و بیش از ۴ هزار فریم عکس خبری، ضبط بیش از ۳۰۰ دقیقه فیلم از برنامه‌ها و فعالیت‌های خادمیاری و انتشار در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری، اعزام گروه مستندساز به مشهد مقدس در دهه آخر ماه صفر، نیمه شعبان و عید نوروز به مشهد مقدس و اعتاب مقدسه بخشی از عملکرد خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) در استان کرمان بوده که بیشترین تعداد اخبار به ترتیب مربوط به شهرستان کرمان، جیرفت، رفسنجان و بم است. 
وی با بیان اینکه هر شخصی در هر جایگاه و رتبه‌ای می‌تواند به اسم امام رضا (ع) به محبین و اردتمندان امام هشتم خدمت کند اظهار کرد: یک خادم رسانه‌ای می‌تواند با قلم و دوربین خود و نوشتن یک یادداشت یا گزارش خبری یا انتشار یک عکس از حرم مطهر رضوی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حال و هوای لین حرم را به مخاطب منتقل کند. 
کاظمی‌پور گفت: مستندسازی از دیگر برنامه‌های کاری این کانون است که به این منظور با هماهنگی و مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از اعزام کاروان زیارت اولی دانش‌آموزان ناشنوا و معلول کرمان مستندسازی شده است.
وی با اشاره به طرح چهارشنبه‌های امام رضایی (روز زیارتی امام رضا) گفت: تولید یک استوری موشن یا نماهنگ زیبا با محتوای امام رضایی در این روز می‌تواند در دل مخاطب تاثیرگذار باشد. 
کاظمی‌پور ادامه داد: از این رو یک بخش تولیدات رسانه‌ای خادمیاران مرتبط با چهارشنبه‌های امام رضایی و طرح به وقت سلام است که در ساعت هشت صبح همراه با صلوات خاصه در فضای مجازی منتشر می‌شود. در همین راستا بیش از ۷۳۰ اثر در قالب پست و استوری تولید و همراه با استفاده از خطبه‌های نهج البلاغه در فضای مجازی منتشر شده است.
وی مستندسازی پویش چهارشنبه‌های امام رضایی در مدارس استان کرمان، پویش سفره‌های همدلی در ماه مبارک رمضان، پویش مژده بهار، رواق خدمت و .... را از دیگر تولیدات رسانه‌ای این کانون در یک سال گذشته عنوان کرد و از همکاری اصحاب رسانه استان کرمان در بازنشر آثار و تولیدات مکتوب در پایگاه‌های خبری و نشریات به مناسبت‌های مختلف نظیر اربعین و دهه کرامت، دهه آخر ماه صفر تقدیر و تشکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی