پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۳۰

اردوی جهادی خادمیاران رضوی شهرستان اراک

خادمیاران و یاوران رضوی در اردوی جهادی به اهالی خیابان مشهد شهر اراک به ارائه خدمت پرداختند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی؛ این اردو در آخرین چهارشنبه فروردین ماه و به همت کانون‌های تخصصی خدمت رضوی شهرستان اراک و مسجد امام رضا (ع) خیابان مشهد برگزار شد.
در این اردوی یک روزه کانون محله‌ای مسجد امام رضا (ع) از ظرفیت کلیه کانون‌های تخصصی استفاده کرد و نونهالان مهدالرضا (ع) نیز به اجرای سرود پرداختند.
در ابتدا خادمیاران کانون سلامت با ارائه خدمات پزشکی با ویزیت عمومی رایگان بیماران به خدمت پرداختند.
سپس جمعی از خادمیاران با همکاری کانون ایثار و شهادت با خانواده شهید ابوالفضل حسن بیگی از شهدای دوران دفاع مقدس که در گردان علی ابن ابیطالب(ع) در منطقه فاو به شهادت رسید دیدار کردند و کانون امور بانوان و خانواده نیز با برپایی کارگاه آموزشی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی رضوی و تحکیم بنیان خانواده در این اردو خدمت رسانی کردند.
 خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی نیز با برپایی میز کتاب در فرهنگ کتابخوانی ایفای نقش کردند و به معرفی کتاب حاج مالک(فرماندهی مهندسی لشکر 17علی ابن ابیطالب اراک ) پرداختند.
بعداز اقامه نماز مغرب و عشا خادمیاران و نمازگزاران این مسجد به قرائت صلوات خاصه و زیارت امین الله پرداختند و بعد از توسل به حضرت رضا (ع) در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام روضه خوانی کردند.
سپس سرهنگ محمد گودرزی مسئول عملیات پدافند هوایی اراک در دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت روز ارتش از عملیات در منطقه فراهان و حملات جنگی پنجم مرداد سال ۶۱ اراک و معجزات اهل بیت علیهم السلام در این عملیات به خاطره گویی پرداخت و دلاورمردی و رشادت‌های افتخار آفرینان پدافند ارتش را روایت کرد.
کانون ورزش و جوانان نیز مسابقات ورزشی(دارت و پینک پنک) بین نوجوانان و جوانان اهالی این خیابان برگزار کرد و معرفی طرح من قرآن را دوست دارم و برگزاری مسابقه قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های کانون تخصصی قرآن در این اردو بود.
در پایان مراسم نیز با اهدای جوایز از نفرات برتر مسابقات ورزش و قرآنی تقدیر شد.
ضمن بیان اینکه خادمیاران رضوی کانون خبر و فضای مجازی نیز با تهیه عکس و گزارش و تنظیم خبر، پوشش کامل خبری این اردوی جهادی را برعهده داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی