پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

اثری جدید از انتشارات به‌نشر؛
۱۴۰۳-۰۱-۳۰

 «خدای مهربانم سلام» منتشر شد/ روایتی داستانی از ارتباط ساده و شیرین کودکان با خداوند

کتاب «خدای مهربانم سلام» به قلم سنا ثقفی با تصویرگری تهمینه سلیمانی به کوشش کتاب‌های پروانه انتشارات به‌نشر به تازگی منتشر و در بازار کتاب کودک و نوجوان ایران عرضه شده است.

به گزارش آستان‌نیوز، این کتاب روایتگر 5 داستان آموزنده برای بیان رحمت و مهربانی پروردگار مناسب کودکان گروه سنی ب (دانش‌آموزان اول تا سوم دبستان) است. روای قصه‌های این کتاب خود، کودک است. او هر داستان را با سلام به خدای مهربان آغاز می‌کند و در پایان از خدای توانا یک درخواست دارد. هریک از داستان‌ها براساس نیکوترین نام‌ها و صفات خداوند همچون؛ «یا جابِر»، «یا واهب العَطایا»، «یا خَیر المَرغوبین»، «اَرْاَفَ مِنْ کُلِّ رَؤُوف » نوشته شده است.
کتاب «خدای مهربانم سلام» طرحی ساده دارد و در قالب نامه نگاری یک کودک، نمونه‌ای از ارتباط ساده و شیرین بچه‌ها با خداوند به تصویر کشیده می‌شود. در هر داستان می‌بینیم که کودک شخصیت قهرمان داستان، در تعدادی نامه، ماجراهایی را طی چندروز برای خداوند می‌نویسد که هر کدام پیرنگ و خط داستانی متفاوتی را دنبال می‌کند. در طول این داستان‌ها علاوه‌بر اینکه کودک ماجراهایی را دنبال می‌کند، با اسامی خداوند هم آشنا می‌شود که هر کدام از این اسامی برگرفته از اسامی خداوند در دعای جوشن کبیر است.
«خدای مهربانم سلام از آن دست کتاب‌هایی است که والدینی که سعی دارند کودکان با مفاهیم مذهبی آشنا شوند و ارتباط و شناخت خوبی نسبت به خالق هستی پیدا کنند ، بسیار مفید و ارزشمند است و سرآغاز خوبی است تا آهسته آهسته کودک با اسامی قرآنی خداوند آشنا شود .
کتاب «خدای مهربانم سلام» در ۳۲ صفحه مصور، قطع رحلی کوتاه منتشر شده و با قیمت ۶۰ هزار تومان در کتابفروشی‌های انتشارات به‌نشر در مشهد  سراسر کشور در دسترس علاقه مندان قرار دارد هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت انتشارات به‌نشر به آدرس  www.behnashr.com این اثر و سایر آثار را مشاهده و خریداری کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی