پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۳۱

تقدیر نماینده مجلس خبرگان از فعالیت های فرهنگی فرهنگسرای امام رضا(ع)سبزوار

امام جمعه شهرستان سبزوار و نماينده منتخب مجلس خبرگان رهبري از فعالیت های فرهنگی فرهنگسرای امام رضا(ع) این شهرستان پیرامون تهيه ويژه نامه هاي قصه فلسطين و درس بزرگ طوفان الاقصي و توزیع آن بین راهپیمانان روز جهانی قدس تقدیر کرد.

 به گزارش آستان‌نیوز، طی مراسمی که به منظور تقدير از اعضاي ستاد نماز جمعه شهرستان سبزواربرگزار شد، از برگزاري محفل كبوترانه در مصلاي نماز جمعه شهرستان توسط فرهنگسراي امام رضا(ع) این شهرستان نیز تقدير به عمل آمد.
همفكري فرهنگسراي امام رضا(ع)سبزوار و خادمياران رضوي شهرستان برای امور نماز جمعه شهرستان از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.
فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار بزرگترین فرهنگسرای سبزوار است که با همت آستان قدس رضوی در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۹۰۰ متر مربع با زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.
از ویژگی‌های این مؤسسه فرهنگی دارا بودن سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۴۲۰ نفر، فضای فرهنگی ۵۵۰ متر مربع و دو قرائت خانه ویژه آقایان و بانوان به متراژ ۱۱۰۰ متر مربع است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی