پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۲

استفاده ۲هزار کودک و نوجوان کرمانی از «ایستگاه دانایی» در سال ۱۴۰۲

به همت کانون خدمت کتاب و کتابخوانی رضوی شهرستان کرمان و همزمان با اولین چهارشنبه‌های امام رضایی در سال جدید طرح «ایستگاه دانایی» ویژه کودکان و نوجوانان اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، مسئول کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی شهرستان کرمان گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اشاعه سیره رضوی، طرح ابتکاری ایستگاه دانایی همراه با اجرای فعالیت‌های کتاب محور از جمله قصه‌گویی، معرفی کتاب و شخصیت‌های مطرح، معرفی رخداد، مشاوره و اهدای کتاب و... در شهر کرمان اجرایی شد. 
بهار ابراهیم پور با بیان اینکه این طرح به صورت هفتگی در چهارشنبه‌های امام رضایی در سطح مساجد کرمان اجرا می‌شود اظهار کرد: خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی ضمن برپایی میز کتاب در ایستگاه‌های دانایی برای مخاطبین در کانون‌های محله‌ای مساجد با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی و تشویق قشرکودک و نوجوان به امر کتابخوانی و اشاعه سیره رضوی، فعالیت‌های کتاب محور را اجرا می‌کنند.
ابراهیم پور اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۳۵ ایستگاه دانایی در شهر کرمان هم زمان، بیش از ۲ هزار کودک و نوجوان از این طرح استفاده کردند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی