پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۲

مراسم بزرگداشت استاد فقید قرآن ولی الله پوراحمدی با حضور خادمیاران منطقه ١٧ تهران

خادمیاران کانون‌ خدمت رضوی منطقه ١٧ تهران با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مراسم بزرگداشت استاد فقید قرآن ولی الله پوراحمدی را در آستان مقدس امام زاده حسن (ع) برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران؛ حسین مرادی دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ١٧ تهران گفت: جلسات آموزش قرآن مرحوم حاج‌ولی الله پوراحمدی در مساجد ابوذر، امام حسن عسکری(ع) و آستان امامزاده حسن(ع) به صورت هفتگی با حضور جوانان منطقه ۱۷ شهر تهران برپا می‌شد. وی افزود: این استاد فقید ضمن آموزش قرآن سال‌ها به آموزش و تمرین فوتسال به قرآن‌آموزان در مجموعه ورزشی دارالشهدا می‌پرداخت. ولی‌الله پوراحمدی، معروف به حاج‌ولی متولد ۱۳۳۷ بود و با وجود اینکه در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، پای راست خود را از دست داده بود ولی تا پایان جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور داشت.
وی در ادامه عنوان کرد: وجود فرهنگ ایثار و شهادت در يك جامعه، حاکی از این است كه مردم آن جامعه دارای اهداف و آرمان‌هاي مشتركی هستند كه حاضرند براي آن جان خود را نثاركنند و حضورخادمیاران ویاوران رضوی با معیت پرچم و با خواندن صلوات خاصه امام رضا(ع) موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره و رشادت‌های شهدا و جانبازان است. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی