پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی خبرداد؛
۱۴۰۳-۰۲-۰۲

هدف‌گذاری برای افزایش ۸ برابری تولید محصولات بتنی رضوی در ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی از هدف‌گذاری برای افزایش ۸ برابری تولید انواع محصولات بتنی در این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این طرح در نیمه دوم امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی قربانی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: بدین منظور قرار است دستگاه جدیدی برای ارتقاء ظرفیت تولید محصولات، افزایش سهم بازار و همچنین دریافت استانداردهای مربوطه و گواهینامه‌های معتبر از مراجع ذی‌ربط از جمله شهرداری، خریداری و نصب شود.
او با اشاره به محصولاتی که در طرح افزایش ظرفیت تولید این شرکت اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: این موارد شامل انواع محصولات بتنی شامل کفپوش، جدول، آبرو، کانیو، بلوک و فلاور باکس است.
مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی ادامه داد: این مجموعه با هدف حمایت از تولید داخل، دستگاه مورد نظر را از یک شرکت معتبر داخلی خریداری و در محل مجتمع تولید و ماشین‌آلات شرکت در مشهد نصب خواهد کرد‌.
او افزایش کیفیت محصولات بتنی تولید شده در این شرکت را یکی دیگر از دلایل اجرای طرح مذکور عنوان کرد و افزود: با توجه به این‌که دستگاه‌های موجود در شرکت دارای نقاط ضعفی همچون هزینه تولید بالا، میزان تولید روزانه پایین، تفاوت محصولات از نظر ظاهری و... است، نسبت به اجرای این طرح اقدام شده است.
قربانی افزود: ضمن این‌که با استفاده از دستگاه‌های جدید، امکان تولید محصولات به صورت دو لایه که امروزه مدنظر کارفرمایان است، فراهم می‌شود.
او درباره موارد کاربرد این محصولات تصریح کرد: محصولات بتنی تولید شده در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی در فضاهای شهری از جمله کفپوش پیاده‌روها، پارک‌ها، باغ‌ها، جدول‌گذاری شهرک‌های صنعتی و خیابان‌های شهری و همچنین در صنعت ساختمان استفاده می‌شود.
قربانی گفت: با بهره‌برداری از طرح افزایش ۸ برابری محصولات بتنی شرکت، در گام نخست سهم بازار این تولیدات را در منطقه شامل استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی و در گام‌های بعدی در استان‌های همجوار و بازارهای صادراتی افزایش خواهیم داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی