پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور جمعی از مسئولان شهرداری‌های مشهد، قم و شیراز انجام شد، 
۱۴۰۳-۰۲-۰۲

اعطای حکم چهارمین عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران اسلامی به شهردار طبس

حکم چهارمین عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران اسلامی با حضور جمعی از مسئولان شهرداری‌های مشهد، قم و شیراز  به شهردار طبس اعطا شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم اعطای حکم چهارمین عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران اسلامی به شهردار طبس همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس، حجت الاسلام و المسلمین احمدی مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با حضور مهندس نصیری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرداری‌های مشهد مقدس، قم و شیراز در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار و به یمن وجود حرم مطهر امام رضا(ع) طبس چهارمین عضو دبیرخانه شهرهای زیارتی کشور شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی در این برنامه گفت: احادیث بسیار زیادی از حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) نقل شده است که بیانگر علم و ولایت‌مداری ایشان است.
وی افزود: همه شهر طبس مدیون وجود حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) است که نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به ارتقای جایگاه این حرم شریف اهتمام ورزند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدی اظهار کرد: وجود مقدس حضرت امام رضا(ع) و فرزندان ائمه اطهار(ع)، حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در طبس و هویت دینی مردم از جمله  عواملی است که موجب ارتقای و هویت افزایی ایرانی اسلامی شده است.
 دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران اسلامی با شهرهای مشهد، قم و شیراز شروع به‌کار کرد و طبس به عنوان عضو چهارم به این دبیرخانه اضافه شد و در کنار ۳ کلانشهر قرار گرفت.
لازم به ذکر است دبیرخانه شهرهای زیارتی در راستای امر ترویج زیارت، تقویت هویت دینی، توسعه و اشاعه هنرهای حوزه زیارت و ایجاد تسهیلات لازم جهت اسکان زائران ایجاد شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی