پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی خبرداد؛
۱۴۰۳-۰۲-۰۳

اجرای پروژه‌های گسترده ورزشی توسط آستان قدس رضوی بویژه در مناطق محروم

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی از اجرای پروژه‌های گسترده ورزشی توسط این آستان مقدس بویژه در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش آستان نیوز، رضا امین زاده با بیان اینکه موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی بر پایه سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی به دنبال گسترش خدمات در گستره سلامت جسم برای گروه‌های گوناگون مردم است، اظهار کرد: در این راستا، موسسه نسبت به توسعه زیرساخت‌های متنوع ورزشی در نقاط مختلف اقدام کرده و می‌کند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، پروژه‌های مختلفی در سال جاری به ویژه در مناطق محروم از سوی این موسسه احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی افزود: اولین برنامه ما توسعه فاز دو مجتمع شهید اصلانی واقع در بلوار توس ۵۵ در قالب سالنی چند منظوره با مشارکت شهرداری منطقه دو است که در مرحله مطالعه و انعقاد تفاهم نامه با شهرداری بوده که احداث آن امسال آغاز خواهد شد.

امین زاده تصریح کرد: یک سالن دیگر هم در مجتمع ورزشی شهید دارایی واقع در شهرک شهید رجایی تامین بودجه و کارهای مقدماتی آن آغاز شده است. 

امین زاده خاطر نشان کرد: از دیگر پروژه های این موسسه احداث رختکن استاندارد برابر با قوانین فوتبال برای زمین چمن تمرینی مجموعه شماره یک است که این نقص در حین برگزاری اردوهای تیم های فوتبال چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته یک احساس می‌شد.

وی بیان کرد: چهار عدد زمین چمن مصنوعی به صورت مینی فوتسالی در مجتمع شماره یک احداث خواهد شد.

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: در راستای نگهداری و تعمیرات اماکن ورزشی و ضرورت به روزرسانی استانداردها و لزوم رعایت قوانین، بازبینی و بازرسی سقف ورزشگاه امام رضا(ع) نیز در دست اقدام است‌.

امین زاده همچنین برنامه ریزی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت دانش آموزی را از دیگر برنامه‌های این موسسه در سال جاری عنوان کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی