پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عالی حرم مطهر رضوی:
۱۴۰۳-۰۲-۰۳

سپاه پاسداران مدافع انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها بوده است

مدیر عالی حرم مطهر رضوی در مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر حضرت رضا(ع) گفت: سپاه خود را مدافع انقلاب اسلامی می‌داند و در هر جایی که انقلاب با خطر مواجه شود، حضور پیدا می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، رضا خوراکیان، مدیر عالی حرم مطهر رضوی در مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر رضوی که با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان این یگان در باب الکاظم حرم مطهر رضوی برگزار شد، به آیه "ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفّاً کانّهم بنیان مرصوص" خداوند کسانی را دوست دارد که در راه او به صف ایستاده و پیکار می‌کنند گویی دیواری محکم و یکپارچه‌اند، اشاره کرد و گفت: اگر به تاریخ سپاه برگردیم و بیانات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را دسته بندی کنیم، به وضوح مشاهده می‌کنیم که نگاه این دو بزرگوار به سپاه، نگاهی عمیق، حکیمانه و راهبردی بوده است.

وی افزود: امام راحل (ره)در دفاع مقدس ، سپاه را به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی در نظر گرفت و بارها بر نقش محوری این نهاد در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید فرمودند.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز همواره با عشق و علاقه‌ای وافر به سپاه نگریسته و این نهاد را حافظ و ضامن امنیت و اقتدار کشور دانسته‌اند، خاطرنشان کرد: نگاه راهبردی امام و رهبری به سپاه، این نهاد را به درختی تناور و پرثمر تبدیل کرده که در هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته، ثمربخش و کارآمد ظاهر شده است.

وی ادامه داد: از جمله عرصه‌هایی که سپاه در آن نقش‌آفرینی کرده است می‌توان به «حضور در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل»، «دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور»، «مبارزه با تروریسم و گروه‌های تکفیری»، «کمک به مردم در مواقع بلایای طبیعی»، «حضور در عرصه‌های سازندگی و پیشرفت کشور» و «ترویج معارف اهل بیت (ع)» اشاره کرد.

خوراکیان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه از عمر پربرکت خود، همواره با اخلاص، فداکاری، بصیرت و مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته و از هیچ تلاشی برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکرده است.

وی افزود: امروز به برکت مجاهدت‌های پاسداران، شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان هستیم و بسیاری از کشورها که زمانی در برابر استکبار جهانی سر تعظیم فرود می‌آوردند، امروز با الهام از رشادت‌های سپاه، در مسیر مقاومت و ایستادگی گام برمی‌دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی