پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۵

مدیرعامل جدید شرکت یاراطب ثامن منصوب شد

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با صدور حکمی مهندس عبدالله کرمانشاهی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت یاراطب ثامن منصوب کرد.

به گزارش آستان نیوز، آیین معارفه و تودیع مدیرعامل جدید شرکت یاراطب ثامن و تقدیر از تلاش‌های دکتر مهدی حیدریان مدیرعامل سابق این مجموعه، با حضور دکتر محمدرضا اولی دستیار رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران این آستان مقدس در محل ساختمان این بنیاد در مشهد مقدس برگزار شد.
در حکم دکتر سیدمهدی سدیدی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی خطاب به مهندس عبدالله کرمانشاهی آمده است: «نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرعامل شرکت یاراطب ثامن به هیئت مدیره شرکت معرفی می‌شوید.
 انتظار است با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی سایر اعضای هیئت مدیره، همسو با سیاست‌ها و تکالیف ابلاغی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، در چارچوب مفاد اساسنامه شرکت، قانون تجارت و سیاست‌ها و تکالیف بالادستی و مجمع، با بهره‌گیری از تمام امکانات و سرمایه‌گذاری‌های به عمل آمده، در راستای تحولی بنیادین برای افزایش بهره‌وری منابع و رشد و تعالی مجموعه، اقدام کنید. از درگاه ایزد منان و در پرتو عنایات نورانی حضرت رضا(ع) دوام توفیقات جنابعالی را آرزومندم».   
 

معرفی سابقه کاری مدیرعامل جدید
مهندس کرمانشاهی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی است که مدیریت عامل شرکت «کوهپایه رویان سبز» از سال ۱۳۸۴ به مدت دو سال و از سال ۱۳۹۲ به مدت پنج سال، مدیریت فروش شرکت «به پخش» از سال ۱۳۹۷ به مدت پنج سال و همچنین ریاست هیئت مدیره شرکت یاراطب ثامن از سال ۱۴۰۱ به مدت دو سال را در کارنامه کاری خود دارد.
یاراطب ثامن یکی از شرکت‌های گروه سلامت و درمان زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با سابقه بیش از یک دهه فعالیت است که با برخورداری از ۱۹ شعبه در استان‌های مختلف و همکاری شرکت‌های فعال در حوزه تولید و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی، بخش گسترده‌ای از این اقلام مهم و مورد نیاز بیماران را در سطح کشور توزیع می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی