پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۵

اعزام بیش از ۴هزار و ۶۰۰ زائر به مشهد مقدس از استان مرکزی در سال ۱۴۰۲

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از اعزام ۴هزار و ۶۰۰ زائر در سال ۱۴۰۲ در قالب دو طرح مهر درخشان رضوی و فاطمی به همت خادمیاران رضوی از سراسر استان به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، محمد بخشی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ به همت کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی بیش از ۶۰۰ نفر زیارت اولی دلشیفته صحن و سرای سلطان علی بن موسی الرضا (ع) را به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی اذعان کرد: در طرح مهر درخشان رضوی هزینه‌های اقامت و پذیرایی توسط آستان قدس رضوی و هزینه‌های رفت و برگشت این عزیزان توسط خیرین گرامی تامین و پرداخت شده است.
بخشی ادامه داد: در قالب طرح مهر درخشان فاطمی نیز حدود ۴۰۰۰ زائر از استان مرکزی با بدرقه خادمیاران از استان مرکزی به مقصد مشهد مقدس اعزام شدند.
وی تصریح کرد: در طرح مهر درخشان فاطمی برآن شدیم تا کاروان‌هایی ارزان قیمت راه‌اندازی کنیم تا هم استانی‌هایی که در چندسال اخیر به علت مشکلات مالی توان سفر به مشهد مقدس را نداشتند را به آرزویشان رسانده و با سفر به بارگاه ملكوتی امام رضا (ع) ضمن چشیدن طعم شیرین زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از بركات معنوی و خاطرات يك سفر بی نظير بهره‌مند شوند.
وی افزود: در هر دو طرح برخی از خادمیاران رضوی در سفر همراه و خادم زائرین بوده و در برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی شرکت کردند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی