پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۵

دیدار خادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده شهدا و ایثارگر

خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی با جمعی از خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران در نقاط مختلف شهرستان شهریار دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، به همت خادمیاران کانون ایثار و شهادت و با همکاری مشترک کانون‌های محله‌ای شهرهای امیریه، باغستان و اندیشه در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و همخوانی صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه‌های دیدار جداگانه، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدای والامقام «عروجعلی عزتی»، «محمود فضل الهی»، «مهدی گیوکی»، «مجتبی پاشایی»، «بهلول فلاح‌نژاد» و آزاده و جانباز سرافراز «خدمتعلی رضائی» واقع در شهرستان شهریار اجرا شد.
خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپنددان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای «ای صفای قلب زارم» به دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران رفتند و مورد استقبال آنان قرار گرفتند.
مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداحان اهل بیت(ع)، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان شهریار بود.
حسین آژند مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار با تآکید بر اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بیش از پیش در سطح شهرستان شهریار ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا شمع محفل بشریتند و با عروجشان درس آزادگی، غیرت و شجاعت را به ما آموختند، مردانه از جان گذشتند تا آسایش و آرامش را به ما هدیه کنند.
وی افزود: ما آمده‌ایم تا نام و یادشان را گرامی و زنده نگه داریم و از کرامات، سجایا و منش پهلوانان بی ادعا و عارفان حق شناس در محضر خانواده‌های معظم شان بهره‌مند شویم.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی