پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم صورت می‌پذیرد؛
۱۴۰۳-۰۲-۰۶

تجلیل از 1800 معلم نمونه توسط بنیاد کرامت رضوی

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی  گفت:در طرح «سپاس معلم» که در سراسر کشور برگزار می گردد از مقام بیش از ۱۸۰۰ معلم نمونه کشوری تقدیر به عمل می آید.

به گزارش آستان نیوز، جعفر رئیسیان زاده با بیان اینکه به منظور پاسداشت مقام معلم معاونت خدمات اجتماعی با همکاری کانون های خدمت رضوی طرحی تحت عنوان «سپاس معلم» را اجرا می کند، اظهار کرد: در این طرح که در سراسر کشور برگزار می گردد از مقام بیش از ۱۸۰۰ معلم نمونه کشوری تقدیر به عمل می آید.

وی افزود:با توجه به اینکه در نزدیکی ایام روز معلم هستیم، تصمیم گرفتیم جهت خدمت به معلمینی که در استان و یا شهر خودشان یک کار ویژه‌ای دارند، با نام حضرت رضا (ع) تقدیر به عمل آید، بنابراین تحت عنوان طرح سپاس از معلم، برنامه‌ ای را به دبیرخانه های خادمیاری استانی اعلام کردیم و در راستای این برنامه، از معلمینی که شرایط ویژه‌ای داشته باشند تجلیل شوند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی  تاکید کرد: معلمانی که جزو اساتید پیشکسوت در حوزه‌های آموزش و پرورش ، صاحب فعالیت شاخص پژوهشی موفق در تربیت شاکرد دارای مدال و افتخارات ملی، معلمین مفتخر به منصب پدر شهیدی و یا جانباز، رزمنده و ایثارگر ، معلمین مبتلا به بیماری خاص و صعب العلاج و معلمینی که دارای تمکن مالی دهک‌های ۵ و به پایین می باشند مخاطبین این طرح می باشند. 

وی در ادامه اظهار داشت: حضور در منزل و محل کار به همراه تقدیم بسته تحفه رضوی و غذای متبرک حضرتی  به معلمان برگزیده توسط خادمان و خادمیاران رضوی محور اقدامات می باشد.

 رئیسیان زاده گفت: اگر معلمان برگزیده تاکنون توفیق تشرف به مشهدالرضا علیه السلام را نداشته اند فرصت سفر زیارتی به مشهد مقدس به همراه یک نفر اهدا خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطر نشان کرد:این طرح از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت با مشارکت  خادمیاران رضوی در استان های کشور برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی