پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس صورت گرفت،  
۱۴۰۳-۰۲-۰۶

طنین فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل  در میقات الرضا/ شکست آمریکا در صحرای طبس از فصل های مهم تاریخ است

به مناسبت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل  در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طنین انداز شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم بزرگداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در صحرای طبس همراه با قرائت مجلسی قرآن کریم استاد جواد پناهی، قاری بین المللی از مشهد مقدس، قرائت دعای پرفیض توسل توسط حاج حسین قوی پنجه مداح و ذاکر اهل بیت(ع) همراه با اعلام انزجار از استکبار جهانی با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین سالار  در این برنامه به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد:  برخی حوادث در تاریخ خاطره انگیز است در طبس حوادث مهمی در تاریخ رخ داده است که شکست آمریکا در پنجم اردیبهشت ماه و سقوط پهپاد آمریکایی از مهمترین این وقایع است و همه این رخدادها از لطف و نصرت خداوند متعال است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جامعه‌ای که برای برپایی حق تلاش می‌کند و با طاغوت به مبارزه برمی‌خیزد مشمول نصرت الهی می شود، افزود: امروز در یک برهه حساس هستیم و همه از این حمله موشکی ایران خوشحال هستند و هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که بتواند با این قدرت اسرائیل را تنبیه کند.

این خبر حاکی است، در پایان هدایایی به قید قرعه به شرکت کنندگان در طرح قرآنی «مسطورا؛ فرصت زندگی با آیه ها» اهدا شد.

برپایی نمایشگاه تصویری «افول ابرهه» با موضوع شکست حمله نظامی آمریکای جنایتکار در صحرای طبس دیگر برنامه اجرا شده در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بود.

 شایان ذکر است رویداد هنری «افول ابرهه» سال گذشته با حضور جمعی از هنرمندان از استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قم، فارس، کرمان، مازندران، گلستان، لرستان و اردبیل در مدت سه روز "اعتکاف هنری" در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار و 53 اثر با محوریت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس خلق شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی