پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران انجام شد؛
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه خانواده شهید «بهرام بابا»

در مراسم تجلیل و بازدید خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران از خانواده شهید «بهرام بابا» پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه این محفل شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران همزمان با چهارشنبه امام رضایی به خانه شهید بهرام بابا رفته و از خانواده این شهید معظم تجلیل و قدردانی کردند.
محمدعلی شیخ محمدی مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران ضمن اعلام این خبر گفت: این دیدار با حضور جمعی از خادمیاران رضوی و نوجوانان بسیجی در معیت پرچم متبرک رضوی انجام شد.
وی ادامه داد: فضای این مراسم ابتدا با ورود پرچم متبرک حرم رضوی و زمزمه صلوات خاصه حضرت رضا (ع) آکنده از عطر رضوی شد و پس از گفتگویی کوتاه با خواهر شهید دقایقی به ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت (ع) پرداخته شد.
شیخ محمدی به نقل از خواهر شهید گفت: بهرام از سال ۶۷ تا سال ۹۶ مفقودالاثر بود و پیکر او در میان شهدای گمنام جای داشت. پس از توسل به حضرت زینب (س) خوابی دیدم که پس از آن با مراجعه به معراج شهدا محرز شد که پیکر برادرم در میان شهدای گمنام است.
مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران گفت: در پایان پس از اقامه نماز جماعت در خانه این شهید بزرگوار با تقدیم یادبودی از خانواده وی قدردانی شد.
لازم بذکر است شهید بهرام بابا در سال ۱۳۶۷ در عراق در منطقه زبیدات به شهادت رسید و پیکر پاکش اسفند ۱۳۹۶ به میهن بازگشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی