پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۸

بهره‌مندی۸ هزار نفر از خدمات کانون تخصصی مشاوره رضوی کرمان در سال ۱۴۰۲

کانون‌ تخصصی مشاوره و مددکاری رضوی شهرستان کرمان در سال ۱۴۰۲، به بیش از ۸ هزار نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه کرده‌ است.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، عباس کریم‌زاده مسئول کانون مشاوره و مددکاری شهرستان کرمان گفت: استقبال مشاوران و روانشناسان به ارائه خدمت ذیل نام مبارک حضرت رضا (ع) به افراد کم‌برخوردار جامعه موجب شد تا در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۸ هزار نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه شود. 
وی بیان کرد: خدمات ارائه شده به بیش از۸ هزار فرد احسان‌پذیر به صورت خداپسندانه، با رعایت استانداردهای لازم، صرف زمان ۴۵ دقیقه برای هر جلسه و همچنین الزام ارائه خدمت توسط مشاوره دارای مدرک دکتری و یا ارشد خبره انجام شده است.
کریم زاده ادامه داد: ۳هزار۵۰۰ مشاوره فردی و۴ هزار۵۰۰ مشاوره به صورت گروهی انجام شده است.
وی همچنین از ایجاد خط تلفنی ۴ رقمی بدون پیش شماره ویژه کانون مشاوره رضوی خبر داد و گفت: با این خط تلفن که در چهارشنبه‌های امام رضایی از هر نقطه استان با این سر شماره می‌توانند با کارشناسان کانون مشاوره به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنند.
کانون مشاوره و مددکاری رضوی استان کرمان در سال ۱۳۹۸ با هدف توسعه خدمت تخصصی مشاوره به افراد کم‌برخوردار جامعه، کانون‌های تخصصی مشاوره و مددکاری را با استفاده از ظرفیت خادمیاران استانی ایجاد کرد. 
نخستین کانون تخصصی مشاوره و مددکاری استان در شهرستان کرمان در سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و پس از آن در مدت کمتر از یک سال در تمام استان‌ این کانون‌ها راه‌اندازی شد.
مشاوره فردی، 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی