پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

طی یک سال صورت گرفت؛
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

بهره‌مندی بیش از ۲ هزار نفر از خدمات کانون ایثار و شهادت کرمان

مسئول کانون ایثار و شهادت شهرستان کرمان با بیان اینکه طی یکسال گذشته بیش از ۲ هزار نفر از خدمات این کانون استفاده کرده‌اند گفت: مجموع هزینه‌های انجام شده ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمدرضا حسنی سعدی مسئول کانون ایثار و شهادت شهرستان کرمان به تشریح اهم فعالیت‌های این کانون پرداخت و در خصوص پیگیری امور خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: بیش از۱۸۰ دیدار به صورت ماهانه و بیش از ۳۵۰ تماس تلفنی در این رابطه انجام گرفته است.
وی افزود: از جمله پیگیری‌های انجام شده، رفع مشکلات خانواده شهدا شامل تهیه وسایل مورد نیاز، انجام کارهای روزانه، پرستاری، ایاب ذهاب و... است.
حسنی سعدی با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور اهداء بسته‌های معیشتی و کمک‌های دیگر به خانواده شهدای تیپ فاطمیون کرمان و بردسیر، توسط گروه شهیدان اسدی به صورت مستمر انجام شد خاطر نشان کرد: اعزام بیش از ۱۲ خانواده شهید به مشهد مقدس، برپایی بیش از ۶ موکب در مناسبت‌های مختلف، اسکان زائرین در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی و عید نوروز به صورت مستمر در طول سال از دیگر فعالیت‌های کانون ایثار و شهادت شهرستان کرمان است.
وی با بیان اینکه بیش از ۵ یادواره لاله‌های رضوی از جمله اولین یادواره شهیده‌های استان کرمان، یادواره شهیدان ماهانی و ... طی یک سال گذشته توسط کانون ایثار و شهادت کرمان برگزار شده است افزود: بیش از ۲۵ مراسم روضة الشهدا در منزل خانواده شهدا نیز برگزار شده است.
حسنی سعدی افزود: تالیف و رونمایی 8 جلد از کتب شهدای استان کرمان از جمله «مجسمه تقوا» زندگی به سبک شهید عبدالمهدی مغفوری، «پدر من یک رزمنده بود»؛ غبار روبی قبور مطهر شهدای گمنام و گلزار شهدای کرمان همچنین حضور شهید گمنام به همراه خادمین امام رضا (ع) در منزل خانواده شهدای مفقودالاثر و چند خانواده شهید برای اولین بار در کشور از دیگر اقدامات انجام شده توسط کانون ایثار و شهادت شهرستان کرمان، طی یکسال است.
وی افزود: در پی همکاری ستاد عتبات عالیات با کانون ایثار و شهادت، طرح ابتکاری حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران روزهای چهارشنبه به نیابت از چهارشنبه های امام رضایی اجرا شد؛ همچنین بازدید از اتاق تربت به صورت مداوم در طول سال صورت گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی