پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۸

کسب رتبه اول سرود همگانی استان توسط دانش آموزان دبیرستان امام رضا(ع)

گروه سرود متوسطه دوره اول امام رضا(ع) واحد3 موفق به کسب رتبه نخست سرود همگانی مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی استان خراسان رضوی شد. 

سیدیحیی موسوی آهنگساز و مربی گروه‌های سرود برتر کشور در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره جزئیات تمرین و آماده سازی گروه سرود مدرسه امام رضا(ع) گفت:  400 دانش آموزپایه‌های هفتم و هشتم آموزشگاه، از آبان‌ماه تحت‌نظر و آموزش‌های تخصصی تمرین و آماده‌سازی قرار گرفتند. 
وی اضافه کرد: این کار در بدو امر از تمرین‌های آواشناسی موسیقی به صورت کلاس به کلاس و هفتگی آغاز شد تا گروه برای حضور در بخش سرود همگانیِ مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی آمادگی پیدا کنند. در سطح بعدی، چند کلاس تجمیع و در هفته یک جلسه 2 ساعته با همدیگر برای اجرای یک قطعه تمرین داده ‌شدند. 
وی ادامه داد: طبق روال مسابقات، باید 3 قطعه از جمله یک سرود ملی و دو اثر با موضوع اختیاری تا اواخر اسفندماه ضبط و در مرحله اول برای داوری در سطح نواحی آموزش و پرورش ارسال می‌‎شد. 3 اثر «سرود ملی»، «اسطوره ایران زمین» و «خادم بی‌ادعا» که آهنگساز و تنظیم‌کننده آنها بودم، با 3 دوربین به صورت حرفه‌ای توسط مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تصویربرداری و ارسال شد. 
وی همچنین بیان کرد: آثار ارسال شده پس از عبور از مرحله ناحیه، در رقابت با تیم‌های سرود شرکت‌کننده از جای‌جای استان نیز توانست با موفقیت رتبه اول را از آن خود کند تا در تابستان در مسابقات کشوری سرود همگانی شرکت کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی