پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

نماینده شورای معارف معاونت صدای سازمان صدا و سیما خبرداد؛
۱۴۰۳-۰۲-۰۹

گامی نو در راستای ارتقای برنامه‌سازی رادیویی برای حرم امام رضا (ع)

نماینده شورای معارف معاونت صدای سازمان صدا و سیما گفت: بازدید دوره‌ای آشنایی تهیه‌کنندگان و مدیران صدای سازمان صدا و سیما با ظرفیت‌های مختلف حرم مطهر رضوی در راستای ارتقای سطح برنامه‌سازی رادیویی با محوریت حرم مطهر امام رضا(ع) در حال برگزاری است.

حسن رضایی، نماینده شورای معارف معاونت صدای سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز اظهار کرد: در راستای آشنایی بیش از پیش مدیران رسانه‌ای کشور با ظرفیت‌های مختلف حرم مطهر و ارائه ایده‌های جدید برای برنامه‌سازی، بازدید دوره‌ای از ظرفیت‌های رسانه‌ای، علمی، فرهنگی و اجتماعی آستان قدس رضوی به مدت سه روز ویژه تهیه‌کنندگان و مدیران صدای سازمان صدا و سیما در داخل و خارج از حرم مطهر به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تهیه‌کنندگان تاکنون در حرم مطهر رضوی برنامه اجرا کرده‌اند، اما از ظرفیت‌های مختلف آن غافل بوده‌اند، گفت: این دوره آموزشی فرصتی برای این افراد است تا با ایده‌ها و سوژه‌های جدید بیش از پیش آشنا شوند.

نماینده شورای معارف معاونت صدای سازمان صدا و سیما به دو اتفاق مهم «آشنایی تهیه‌کنندگان با ظرفیت‌های مختلف حرم مطهر» و «برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های متنوع در دهه کرامت و دهه آخر صفر» در این دوره اشاره کرد و گفت: پخش روزانه ویژه برنامه‌ای از حرم مطهر در تقویم سالانه سازمان صدا و سیما برنامه ریزی خواهد شد.
 

پخش برنامه زنده رادیویی از رواق کودک در ایران صدا
رضایی با بیان اینکه تاکنون به برخی از حوزه‌ها مانند رواق کودک توجه کافی نشده است، گفت: در این دوره، ایده‌های جالبی برای برنامه‌سازی در این حوزه ارائه شده است.
وی از تدارک برنامه‌ای زنده با محوریت رواق کودک در ایران صدا به عنوان یک ایده خبرداد و افزود: همچنین مقرر شده برنامه‌های رادیویی با محوریت معرفی کتابخانه حرم مطهر به عنوان گنجینه‌ای عظیم از کتاب‌های نفیس، ساخته شود.
نماینده شورای معارف معاونت صدای سازمان صدا و سیما از برگزاری جشنواره‌ای در پایان هر سال برای معرفی تولیدات اختصاصی با موضوعیت حرم مطهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره شامل برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی