پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با صدور حکمی از سوی رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی صورت گرفت،
۱۴۰۳-۰۲-۰۹

انتصاب سرپرست جدید شرکت سامان بازار رضوی

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با صدور حکمی، سرپرست جدید شرکت سامان بازار رضوی را منصوب کرد.

به گزارش آستان نیوز، با حکم دکتر سید مهدی سدیدی، علیرضا حسن‌پور به عنوان سرپرست جدید این شرکت منصوب شد.
در بخشی از حکم انتصاب علیرضا حسن‌پور آمده است: «انتظار است با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره، همسو با سیاست‌ها و تکالیف ابلاغی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، در چارچوب مفاد اساسنامه شرکت، قانون تجارت و سیاست‌ها و تکالیف بالادستی و مجمع، با بهره‌گیری از تمامی امکانات و سرمایه‌گذاری‌های به عمل آمده، در راستای تحولی بنیادین برای افزایش بهره‌وری منابع و رشد و تعالی مجموعه اقدام کنید».
 

هم‌افزایی در راستای ارتقاء توان تولید شرکت‌های اقتصادی رضوی
سرپرست شرکت سامان بازار رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز درباره مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: سامان بازار رضوی علاوه‌بر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، تامین کالاهای مورد نیاز شرکت‌های تابعه آستان قدس رضوی را در راستای افزایش و جهش تولید در سال جاری بر عهده دارد.
حسن‌پور اظهار کرد: در تلاش هستیم همسو با فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مد ظله‌العالی) برای افزایش ظرفیت تولیدات داخلی و بهبود و ارتقاء سطح پروژه‌های اقتصادی در حوزه بین‌الملل، تمام توان خود را بکار بگیریم.
او افزود: علاوه‌براین، تسهیل مدیریت صادرات محصولات تولید شده در شرکت‌ها و موسسات اقتصادی رضوی در دستور کار قرار دارد که برای نیل به این هدف باید از راهکارهای جدید تامین مالی بهره گرفت.
حسن‌پور پیش از این، مدیریت بازرگانی بین‌المللی شرکت سامان بازار رضوی را در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است، شرکت سامان بازار رضوی در سال 1399 با ادغام شرکت‌های شبکه بازار رضوی و فرآورده های غذایی رضوی و به منظور تامین مواد اولیه شرکت‌های آستان قدس رضوی شکل گرفت تا با ایجاد هم‌افزایی و راهبری زنجیره تولید، بتواند گامی ارزشمند در راستای بهبود فرآیند اقتصادی شرکت‌ها و موسسات اقتصادی آستان قدس رضوی بردارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی