پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۹

حضور صنایع دامپروری و لبنی رضوی در رویداد ایران اکسپو ۲۰۲۴

با رویکرد توسعه صادرات ارزش آفرین و ارزآوری برای کشور و آستان قدس رضوی، شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور؛ ایران اکسپو ۲۰۲۴ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرده است.

به گزارش آستان نیوز، در این رویداد که از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، نزدیک به ۳۰۰۰ تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور دنیا به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی از داخل کشور حضور دارند.

مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی با اشاره به صادرات ارزی حدود ۲ میلیون دلاری این شرکت در سال گذشته گفت: صنایع دامپروری و لبنی رضوی در سال ۱۴۰۲ توانست جایگاه بسیار خوبی را در حوزه صادرات محصولات لبنی در کشور از آن خود کند.

آرش فرزادنیا اظهار کرد: در سالی که گذشت محصولات لبنی رضوی به کشورهای افغانستان، ترکمنستان، پاکستان، امارات و عراق صادر شد.

وی ارائه محصولات با کیفیت بسیار بالا و هم تراز با استانداردهای جهانی را یکی از مهم‌ترین سیاست‌های در دستور کار این شرکت عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی شده که در مدت برگزاری نمایشگاه، علاوه‌بر توسعه بازارهای صادراتی، جلسات مختلف و رایزنی‌های تجاری نیز با بازرگانان خارجی حاضر در این نمایشگاه انجام شود.

مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی ادامه داد: هماهنگی‌هایی هم صورت گرفته تا با تجار کشورهای حوزه CIS به ویژه روسیه، جلسات متعددی در غرفه این شرکت برگزار شود.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو(۲۰۲۴) با رویکرد معرفی کالاهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه صادرات از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا شده است. علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی به شماره ۸۱۲ واقع در سالن‌های ۸ و ۹ دیدن کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی