پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۹

حرم امام هشتم عرصه حضور خوشنویسان اصفهانی در دهه کرامت‌

همزمان با دهه کرامت‌ جمعی از اساتید خوشنویس اصفهان برای عرض ارادت به آستان قدسی امام هشتم بداهه نویسی خوشنویسی را در حرم رضوی اجرا خواهند کرد.

محسن بهارزاده، مسئول رویداد خوشنویسی محفل قرآن و عترت اصفهان در گفتگو با آستان نیوز گفت: امسال نیز همانند سال گذشته محفل خوشنویسان با همکاری بیش از ۷۰ نفر از  اساتید و هنرمندان اصفهانی اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: امسال این برنامه در بیش از ۳۰ نقطه از حرم مطهر رضوی و همچنین در موزه قرآن انجام می‌شود و بیش از 20 هزار دل نوشته تقدیم زائران خواهد شد.
 بهارزاده افزود: امسال در کنار این رویداد در نگارخانه موزه حرم، نمایشگاه خوشنویسی برپا می‌شود و همزمان با برگزاری نمایشگاه از تابلو یادبود سالها تلاش و خلق آثار بی بدیل استاد فقید مرحوم حبیب الله فضائلی در اماکن متبرکه تجلیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امسال هنرمندان استاد کار در رشته قلمکار و خوشنویسی به صورت همزمان به مدت یک هفته اقدام به برگزاری کارگاه و خلق اثر با موضوع میلاد امام رضا(ع) و مادر آن امام همام حضرت نجمه خاتون خواهند کردند، اذعان کرد: این مهم تلاشی در راستای معرفی هنرهای فاخر همراه با عشق و ارادت دینی هنرمندان این مرز و بوم به آستان اهل بیت است. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی