پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

آیت الله سعیدی:
۱۴۰۳-۰۲-۰۹

خدمت شایسته خادمین موجب ارتقای جایگاه حرم‌های شریف اهل بیت(ع) می‌شود

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در جمع خادمین آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بابیان اینکه خدمت شایسته خادمین موجب ارتقای جایگاه امامزادگان و حرم‌های شریف اهل بیت(ع) می‌شود، گفت: خادمین بایستی با تاسی از سیره اهل بیت(ع) به زائران خدمت رسانی کنند.

 به گزارش آستان نیوز، آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در دیدار با جمعی از خادمین آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) تصریح کرد: تنها راه ارتقای جایگاه این امامزادگان و حرم های شریف فعالیت شایسته خادمین و خدمتگزاران آن مجموعه است.
وی با اشاره به اینکه خادمین بایستی با تاسی از سیره اهل بیت(ع) به زائران خدمت رسانی کنند، افزود: خادمین اهل بیت(ع) باید با اخلاق نیکو و کظم غیظ همانند سبک و سیره زندگانی این بزرگواران با زائران و مسافران برخورد کنند.
تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد:  اهل بیت(ع) از هر انسان حق طلب و توبه کننده استقبال می کنند و کسی که لذت‌های حرام دنیا را به اهل بیت(ع) ترجیح دهد دچار ضلالت و گمراهی می شود.
وی افزود: رضایت خداوند به رضایت اهل بیت(ع) بستگی دارد و حجاب و عفاف از شرایط رضایت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.
آیت الله سعیدی در ادامه سخنان خود گفت: واقعه طبس عزتی بالا برای اسلام و خفتی بزرگ برای مستکبرین دنیا بود و مردم طبس مفتخر به این معجزه الهی هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی