پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

تهیه کننده اپلیکیشن ایران صدا خبرداد؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۰

روایتگری عشق به امام رضا (ع) با زبان نغمه در برنامه کاربردی «ایران صدا»

تهیه کننده اپلیکیشن ایران صدا، از برنامه‌های این اپلیکیشن برای ترویج فرهنگ رضوی با استفاده از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی خبر داد.

احمد خدابنده سامانی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، از برنامه‌های این اپلیکیشن برای ترویج فرهنگ رضوی خبر داد و با اشاره به بازدید خود از رواق کودک آستان قدس رضوی، اظهار داشت: هدف از این بازدید، بررسی امکان اختصاص بخشی از اپلیکیشن ایران صدا به موضوع امام رضا شناسی بود که با توجه به فایل‌های تصویری تولید شده توسط رسانه آستان قدس رضوی می‌توان یک پادکست و یک مستند عالی از برنامه های این رواق و ظرفیت موجود در آن تهیه کرد.
وی با اشاره به بازدید از سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، گفت: در این بازدید، ایده تولید یک پادکست و یک مستند از کتب و نسخ موجود در آستان قدس رضوی مطرح شد که تولید این دو کار مستلزم همکاری و حمایت این آستان مقدس است.
تهیه کننده اپلیکیشن ایران صدا از همکاری با بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در زمینه تولید محتوای امام رضایی خبر داد و افزود: ما در اپلیکیشن ایران صدا، در بخش کودک برنامه‌ای به نام "من کتاب می‌خوانم" داریم که در این بخش، کودکان بین 7 تا 11 سال کتاب‌ها را به شکل صوتی ارائه می‌کنند در همین راستا با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی، می‌توانیم محتوای "من کتاب می‌خوانم" را با موضوعات مرتبط با امام رضا (ع) غنی‌تر کنیم.
سامانی با اشاره به بازدید خود از دارالقرآن حرم مطهر رضوی، گفت: ما می‌توانیم در بخش قرآن اپلیکیشن ایران صدا، که فایل‌های آموزشی قرآن برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد، از این فایل‌ها به طور کامل در بخش آموزش اپلیکیشن ایران صدا بارگذاری کنیم.
این گزارش حاکی از آن است که اپلیکیشن ایران صدا برنامه‌های متنوعی برای ترویج فرهنگ رضوی در دست دارد. این برنامه‌ها می‌تواند شامل تولید پادکست، مستند، کتاب صوتی و فایل‌های آموزشی باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی