پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۰

تقدیر از 20 بهورز منتخب مرکز بهداشت شماره یک مشهد توسط بیمارستان رضوی

بیمارستان فوق تخصصی رضوی با برگزاری نشستی صمیمانه از منتخبی از بهورزان و مراقبين سلامت فعال در پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت زیرمجموعه مرکز بهداشت شماره یک مشهد تقدیر کرد. 

به گزارش آستان نیوز، این نشست با حضور دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، دکتر براتعلی عرب‌نژاد رئیس مرکز بهداشت شماره یک شهرستان مشهد مقدس و جمعی از مسئولان و بهورزان این مرکز، ظهر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه در محل سالن کنفرانس مدیریت این بیمارستان برگزار شد.
مدیرعامل بیمارستان رضوی در این مراسم با اعطای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود، از 20 بهورز منتخب فعال در زیرمجموعه مرکز بهداشت شماره یک مشهد در پایگاه‌های سلامت توس، خانه‌های بهداشت گناباد، سیدآباد، باغون‌آباد، ناظریه و منزل‌آباد و همچنین چهار مرکز خدمات جامع سلامت سرافرازان، الهیه و میثاق، نجفی و دانش‌آموز تجلیل کرد.
همچنین در این مراسم بر نقش اثرگذار بهورزان در راستای ایجاد بستری مناسب برای کمک به جامعه هدف به منظور اصلاح شاخص‌های بهداشتی اثرگذار در مرگ و میر مادران باردار و کودکان زیر یک سال، کاهش بیماری‌های عفونی، اصلاح سبک زندگی و کاهش مخاطرات سلامتی تأکید شد.
 

توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار در حوزه سلامت
از جمله اهداف برپایی این مراسم نیز می‌توان به اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی در راستای توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار در حوزه سلامت و همچنین گرامیداشت هفته ملی سلامت با تأکید بر شعار روز جهانی بهداشت مبنی بر «سلامتي حق من است» و نقش پوشش همگاني سلامت مبتني بر مراقبت‌هاي بهداشتي اوليه (PHC) در اطمينان از دسترسي عادلانه و مقرون به صرفه همه مردم به خدمات بهداشتي در قالب حقوق سلامتي اشاره کرد.
شایان ذکر است، واحد آموزش و ارتقاء سلامت بیمارستان رضوی همچون سال گذشته اولین نشست صمیمی را با هدف تجلیل از بهورزان و مراقبين سلامت به عنوان مجريان خط مقدم ارائه مراقبت‌هاي بهداشتي اوليه به مناسب هفته سلامت برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی