پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۰

کارگران نمونه منطقه ویژه اقتصادی سرخس تقدیر شدند

به مناسبت هفته کار و کارگر، در مراسمی از کارگران نمونه و فعال منطقه ویژه اقتصادی سرخس و واحد‌های تولیدی مستقر در منطقه تقدیر شد.

به گزارش آستان نیوز در این مراسم که با حضور نمایندگان جامعه کارگری واحد‌های تولیدی منطقه، حجت‌الاسلام محمد بختیاری امام جمعه سرخس، سرهنگ مجید آذرکیش فرمانده سپاه، سرهنگ سید عباس حسینی فرمانده نیروی انتظامی، میرزایی نیک رئیس اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان و همچنین مدیران منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، از ۴۰ نفر از کارگران نمونه با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی قدردانی شد.
معاون منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس در این مراسم با تبریک هفته کارگر گفت: عزت، استقلال و رونق اقتصادی کشور وابسته به تولید است و کارگران یکی از عوامل تحقق این اهداف راهبردی خواهند بود.
محمدرضا برهمند اظهار کرد: کمک به معیشت کارگران و همچنین ارائه خدمات مطلوب و شایسته به آن‌ها، مهم‌ترین هدفی است که در واحد کار، خدمات و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی سرخس دنبال می‌شود.
او مهم‌ترین رکن توسعه منطقه ویژه اقتصادی سرخس را نیروی کار ماهر، مجرب و متعهد عنوان کرد و افزود: در دوسال اخیر معادل ده سال گذشته، فعالیت اقتصادی انجام شده که آمارهای مربوط به ورودی و خروجی‌های منطقه گویای این ادعاست.
معاون منابع انسانی منطقه ویژه اقتصادی سرخس خطاب به کارگران گفت: با همت شما شاهد ترانزیت، صادرات و یا واردات سالانه سه نیم میلیون تن کالا از مرز سرخس هستیم که در صورت استقرار منطقه آزاد و در نتیجه افزایش نیروهای کار و توسعه زیرساخت‌ها، این عدد به ۱۵ میلیون تن خواهد رسید.
او ادامه داد: ۲۵ سال از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سرخس می‌گذرد و در این سال‌ها شاهد تصویب چندین باره‌ی لایحه ایجاد منطقه آزاد بودیم که هر بار بنا به دلایلی موافقت نهایی صورت نمی‌گرفت اما این بار با تلاش و همدلی مثال‌زدنی مدیران شهرستان سرخس و پیگیری مدیرعامل منطقه، پس طرح در صحن علنی مجلس، در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز تایید شد.
برهمند افزود: با تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به آزاد و توسعه سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، زمینه اشتغالزایی برای جوانان بومی شهرستان بیشتر از گذشته محقق می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی