پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

عضو شورای معارف معاونت صدا رادیو خبرداد؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۰

رادیو گفتگو، سفیر معارف ناب قرآنی حرم مطهر رضوی در سراسر کشور

عضو شورای معارف معاونت صدا رادیو گفت: رادیو گفتگو برنامه‌های فصلی و کلاس‌های تفسیری دارالقرآن را از طریق رادیو و همچنین پایگاه اینترنتی ایران صدا پخش خواهد کرد.

نوشین رهگذر در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز با اشاره به بازدید از حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: در این بازدیدها با ظرفیت‌های حرم مطهر رضوی در زمینه معارف و امام‌شناسی آشنا شدیم. 
وی با اشاره به بازدید از دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی گفت: امروز برای اولین بار با ظرفیت‌های دارالتفسیر و برنامه‌های قرآنی و فصلی آشنا شدم و در خصوص نحوه پوشش مناسب این برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف گفتگو کردم.
عضو شورای معارف معاونت صدا رادیو با اشاره به تفاهم صورت گرفته با دارالقرآن الکریم حرم مطهر، گفت: با توجه به نیاز رادیو گفتگو و تمایل آستان قدس رضوی، مقرر شد که برنامه‌های فصلی دارالقرآن در اختیار ما قرار بگیرد تا از آن‌ها در برنامه‌های رادیویی خود استفاده کنیم. همچنین براساس این تفاهم، فایل‌های صوتی و تصویری کلاس‌های تفسیری دارالقرآن با کیفیت بالا در اختیار ما قرار خواهد گرفت تا از آن‌ها در تلویزیون و پایگاه اینترنتی ایران صدا استفاده کنیم.
رهگذر با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت‌های دارالقرآن برای ترویج معارف ناب و به‌روز استفاده کرد، گفت: با توجه به موضوعات مختلف در دهه کرامت و مناسبت‌های مذهبی پیش رو، می‌توانیم از این ظرفیت برای ترویج معارف ناب رضوی استفاده کنیم چراکه رسالت ما به عنوان رسانه، ترویج این معارف ناب و به‌روز به صورت حداکثری، ساده و رایگان برای مخاطبان است.
وی در پایان با اشاره به همکاری با آستان قدس رضوی در زمینه ترویج معارف دینی، گفت: امیدواریم با هم‌افزایی با دارالقرآن، بتوانیم پویش‌ها و جشنواره‌های آن را به طور گسترده پوشش دهیم و ظرفیت‌های معارفی مشهد مقدس را به اطلاع مردم سراسر کشور برسانیم. همچنین می‌توانیم در تبلیغات مجموعه آستان قدس رضوی و ترویج آن در سایر استان‌ها کمک کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی