پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۰

مراسم معارفه معاون برنامه ریزی و نظارت حرم مطهر رضوی برگزار شد

با حکم مدیر عالی حرم مطهر رضوی، علی‌اکبر عصارنیا به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت حرم مطهر رضوی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، رضا خوراکیان، مدیر عالی حرم مطهر رضوی صبح امروز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه در جلسه معارفه معاون برنامه ریزی و نظارت حرم مطهر رضوی، ضمن تبیین خط و مشی جدید این معاونت، از تلاش‌های معاون اسبق تقدیر و در دوره جدید بر اجرای سیاست‌های کلان حرم مطهر و نظام راهبری تخصصی خدمات زیارت و تعامل موثر و هم افزا با ستاد مرکزی و ستادهای تابعه آستان قدس رضوی تأکید نمود.

خوراکیان در مراسم ابلاغ این حکم با اشاره به برخی از مفاد آن، اظهار داشت: پیش بینی، برآورد و کنترل میزان تحقق درآمدها و مشارکتها و شناسایی منابع مالی جدید و بهره گیری از ایده ها و طرح های نو و خلاق امری ضروری است.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اشاره به ضرورت مدیریت فرآیندهای پیش بینی شده تدوین تلفیق تخصیص و تفریغ بودجه حرم مطهر با رعایت انضباط مالی، گفت:  تلاش همه جانبه بمنظور استقرار و تثبیت ساختارهای تفصیلی جدید در حرم مطهر رضوی و همچنین ارزیابی و پایش مستمر فعالیتهای حرم مطهر به منظور بهبود فعالیت ها امری ضروری است.

همچنین عصارنیا ضمن تشکر از اعتماد مدیر عالی حرم مطهر رضوی، اهداف و چشم‌اندازهای جدید معاونت برنامه ریزی و نظارت حرم مطهر رضوی را تبیین کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی