پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۱

بازدید مدیران رادیو از پروژه‌های عمرانی و فرآیند بسته‌بندی گل‌های فوق ضریح

گروهی از مدیران رادیو به منظور آشنایی با فعالیت‌های عمرانی آستان قدس رضوی و فرآیند بسته‌بندی گل‌های فوق ضریح حرم مطهر رضوی از رواق زیر سطحی بست شیخ بهایی و بخش شمیم رضوان بازدید کردند.

به گزارش آستان نیوز، در سومین روز از اردوی آموزشی مدیران رادیو صدا و سیمای کشورمان در مشهد مقدس، برخی از این مدیران از پروژه رواق زیر سطحی بست شیخ بهایی بازدید کردند که در این بازدید، مهندس محرابیان به‌عنوان کارشناس شرح پروژه، درصد پیشرفت، مساحت پروژه، زمان شروع و مدت انجام پروژه را توضیح کرد.

در بخش دیگر از این بازدید، مدیران رادیو از بخش شمیم رضوان بازدید کردند و محمد حسین برگی به عنوان سرکشیک روز، توضیحاتی در خصوص چگونگی آغاز و انجام فرآیند آماده سازی گل‌های متبرک فوق ضریح مطهر را که روزانه تعویض می‌شود و به این مکان انتقال پیدا می‌کند، بیان کرد.

فعالیت‌های این مجموعه شامل استریل، خشک کردن، بسته‌بندی و توزیع گل‌های متبرک می‌شود.

بازدید از کارگاه روشنایی حرم مطهر رضوی

حضور در کارگاه روشنایی، بخش پایانی بازدید امروز بود که در آن آقای محمدی به عنوان کارشناس، توضیحاتی را در خصوص طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری، تمیز کردن و تعویض لامپ‌های معیوب لوسترهای حرم مطهر ارائه کرد و سپس حاضران طی بازدید میدانی با وضعیت روشنایی لوسترها، میزان روشنایی و نورپردازی حرم مطهر آشنا شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی