پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

بيانيه دانشجويان دانشگاه بين‌المللي امام رضا (ع) در حمايت از خيزش دانشجويان آمريكا
۱۴۰۳-۰۲-۱۰

موج اعتراضات، خواب راحت را از چشم قاتلان كودكان غزه و حامیانشان ربوده است

همزمان با برگزاري تجمع بزرگ دانشگاهيان سراسر كشور، بسيج دانشجويي دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) در محكوميت تعرض به دانشگاهيان حامي فلسطين در آمريكا بيانيه اي صادر کرد.

به گزارش آستان نیوز، متن بيانيه به اين شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحيم
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ»
عاشورا بايد اتفاق مي‌افتاد تا بيدار سازد جامعه وقت و آينده‌اش را؛ و اكنون غزه مقتدر و مظلوم، درصدد برآمده تا جامعه جهاني را حاضر براي ظهور كند.
در همين راستا، هر روز چهره نكبت‌بارِ استكبار پليد، درون و عمق خود را هويدا مي نمايد. راست مي‌گفت آن بزرگوار كه دانشجو مؤذن جامعه است. امروزه مي‌بينيم كه غزه مؤذن حقيقت است و با خود دانشجويان سراسر جهان را به اذان گفتن دعوت مي‌كند.
امروز، نه دانشجويان ايران اسلامي، نه دانشجويان لبنان و سوريه و عراق، بلكه دانشجويان سوربُن، نيويورك و كاليفرنيا، مؤذن جامعه جهاني شدند.حال دنياست كه با اذان اين دانشجويان از خواب غفلت بيدار مي شود تا مبادا نمازَش قضا شود.
حقوق بشر آمريكايي در طول تاريخ و در برخورد با جريانات سياسي، اجتماعي و نقدهاي تشكل‌هاي سياسي و همچنين در برخورد با كشورهاي تحت ستم، به وضوح رفتار متناقضي را به نمايش گذاشته كه از ديدگاه و تفكري غيربشردوستانه برمي‌خيزد.
تداوم اين جنايات قرون وسطايي بالاخره وجدان خفته افكار عمومي و به‌ویژه دانشگاهيان جهان را برانگيخت. حمايت از مردم غزه و اعتراض ها به سياست هاي دولت آمريكا در حمايت همه جانبه از رژيم اسرائيل اين بار از سوي دانشگاهيان دانشگاه هاي آمريكا آغاز شده است. اعتراضات دانشگاهيان كه با عنوان «جنبش همبستگي با غزه» را در بر گرفته و به ساير ايالت هاي آمريكا سرايت كرد.
موج اعتراضات دانشگاهيان آمريكايي و اروپايي پيام روشني براي جنبش‌هاي دانشگاهيان در كشورهاي اسلامي دارد تا به اين موج جهاني پيوسته و ضمن افشاي ماهيت مزدورانه و سازشكارانه حكام خائن و نيز افشاي جنايات رژيم نامشروع صهيونيستي آرامش كشنده در دانشگاه‌هاي كشورهاي اسلامي را در هم شكسته و به سهم خود خواب راحت را از چشم قاتلان كودكان غزه و حاميان آنها بربايند.
دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) با حمايت همه‌ جانبه در كنار دانشجويان سراسر دنيا به‌ويژه دانشجويان آزاده آمريكا ايستاده‌ و همبستگي خود را صراحتاً اعلام داشته و بازداشت‌ آنها توسط پليس به اسارت‌ درآمده دلارهاي صهيونيستي را محكوم مي‌كند.»

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی