پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

پیام مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی به مناسبت آغاز هفته پاسداشت مقام معلم:
۱۴۰۳-۰۲-۱۲

قدردانی از خادمان دانش و فرهنگ

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته نکوداشت مقام معلم، از خدمات و تلاش بی‌دریغ معلمان مدارس امام رضا(ع) که خادمان دانش و فرهنگ در آستان مقدس رضوی هستند، قدردانی کرد.   

به گزارش آستان نیوز، پیام مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی به مناسبت آغاز هفته پاسداشت مقام معلم به این شرح است: 
بسمه تعالی
مقام معظم رهبری(مدظله العالی): «معلم معمار آینده کشور است»
با سلام و احترام در این روز بزرگ، روزی که نام معلم بر آن نقش بسته است، دلهای‌مان با یاد و خاطره‌ استاد بزرگوار، علامه شهید مرتضی مطهری، به تپش درمی‌آید. 
این روز، یادآور مجاهدت‌های بی‌شائبه و تلاش‌های بی‌پایان معلمانی است که جان‌فشانی‌های خود را در مسیر تعلیم و تربیت نثار کرده‌اند. معلمانی که همچون مشعل‌داران دانایی، در راه روشنگری و پرورش اندیشه‌های ناب، قدم برداشته و با عشق و ایمان، به پرورش نسلی دانا و متعهد همت گماشته‌اند.
آنان که با دستانی پر از مهر، دانش‌آموزان را به سوی فرازهای علم و اخلاق رهنمون شده‌اند. در این روز می‌خواهیم از شما، معلمان عزیز، که همواره با نیتی خالص و قلبی سرشار از محبت، در جهت تحقق آرمان‌های والای انسانی و تعالی جامعه گام برمی‌دارید، تقدیر و تشکر کنیم. 
شما که با تدبیر و تفکر، مسیر رشد و بالندگی را برای شاگردان‌تان هموار ساخته‌اید و زیر سایه‌ لطف بی‌کران امام رضا(ع)، به عنوان خادمان دانش و فرهنگ، در این آستان مقدس، نقش‌آفرینی می‌کنید. 
بی‌شک، تلاش‌های شما در بنیاد فرهنگی رضوی، سرمایه‌ای گرانبها برای آینده‌ درخشان فرزندان این سرزمین است. از خداوند منان، برای شما و همه‌ معلمان ایران زمین، سلامتی، موفقیت و سربلندی را خواستارم.
سیدمحمد صادق علی‌پرست مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی