پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:
۱۴۰۳-۰۲-۱۰

همکاری آستان قدس رضوی با هزاران کارگر

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: هزاران کارگر در بخش های مختلف با این آستان مقدس همکاری می‌کنند.

به گزارش آستان نیوز، مصطفی فیضی در جشن خداقوت کارگر که با حضور ۲۵ هزار نفر از کارگران و خانواده های آنان در ورزشگاه امام رضا علیه السلام مشهد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد، اظهارکرد: آستان قدس رضوی افتخار دارد با شرکت‌ها و کارخانه‌های متعدد در زمینه‌های مختلف همکاری داشته باشد‌.
فیضی افزود : این آستان مقدس با بیش از ۱۴ هزار کارگر در ارتباط است و با همکاری این عزیزان نیازهای خود و جامعه را  تامین می کند.
 

همکاری آستان قدس رضوی با هزاران کارگر


ایجاد امینت اقتصادی کشور با کارگران
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در ادامه این مراسم گفت: تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود و این امنیت، خونخواهی از سرداران شهید است.
سیدصولت مرتضوی با ابلاغ سلام رئیس جمهور به کارگران و خانواده آنان گفت: کسی که برای تامین معاش زندگی و خانواده اش کار میکند بسان کسی است در راه خداوند جهاد می‌کند. 
وی گفت: روایاتی که در رابطه با کار و کارگر آمده است روایات بسیار بی نظیر و صاحب کرامات است. 
 

همکاری آستان قدس رضوی با هزاران کارگر


مرتضوی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام(ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.
محمدحسین استاد آقا، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی نیز در این مراسم ضمن تبریک روزکارگر از زحمات کارگران در بخش های مختلف تشکر و قدردانی کرد.
جشن خانوادگی «خداقوت آستان قدس رضوی به کارگران» با حضور ۲۵ هزارنفر از کارگران به همراه اعضای خانواده هایشان در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی