پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون خدمت رضوی انجام می‌شود؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۳

اجرای پویش توزیع ۸۸۸۸ جلد کتاب در مناطق محروم تهران

به همت کانون خدمت رضوی شهر تهران ۸۸۸۸ جلد کتاب در مناطق محروم توزیع می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از تهران، احمد صادقی مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان تهران در نخستین هم اندیشی کانون‌های خدمت رضوی مناطق ۲۲ گانه شهرستان تهران که با حضور محسن نایبی معاون استاندار تهران برگزار شد، ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در مناطق برای هر چه با شکوه برگزار شدن دهه کرامت اظهار کرد: نهادها و سازمان‌هایی در کشور در این دهه مبارک نقش دارند و برنامه‌های مختلف و متعددی در سطح کشور برگزار می‌کنند که مجموعه کانون‌های خدمت رضوی می‌تواند در تمامی این مراسم‌ها تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: در جشن سالروز ولادت امام رضا(ع) حضور میلیونی ارادتمندان و دوستداران این امام همام را از میدان امام حسین (ع) تا میدان خراسان شاهد هستیم و قطعا خادمیاران در این برنامه نقش بسزایی دارند.
صادقی به برپایی چایخانه رضوی در اقصی نقاط شهر تهران اشاره کرد و افزود: تبرکی‌های رضوی (نمک و نبات) هم در میان مردم توزیع خواهد شد.
وی به برپایی نمایشگاه کتاب هم اشاره کرد و گفت: کار مشترکی بین نمایشگاه کتاب و کانون خدمت رضوی شهرستان تهران برگزار خواهد شد و  ۸۸۸۸ جلد کتاب توسط این‌کانون در مناطق محروم توزیع می‌شود.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی