پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۳

تقدیر از کارگران فصلی اراک در ویژه‌ برنامه «خداقوت کارگر»

به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان اراک و معاونت خدمات اجتماعی دبیرخانه استان ویژه «برنامه خداقوت کارگر» برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز از مرکزی، ویژه برنامه خداقوت کارگر با قرائت قرآن توسط قاری شاه‌زیدی، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و خوش آمدگویی حاج مجتبی تاجیانی در حسینیه امام رضا (ع) آغاز شد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبداللهی سخنران این برنامه با اشاره به روایت تاریخی از پیامبر اکرم(ص) که دست کارگر را بوسید و فرمود: «این دستى است که هرگز آتش به آن نمی‌رسد» در خصوص اهمیت کار در جامعه و ارزش کارگران صحبت کرد و مقدسی مجری برنامه نیز ، با مناقب گویی امام مهربانی‌ها حال و هوای امام رضایی به این برنامه بخشید.
این برنامه با حضور ۲۱ خانواده از کارگران فصلی شهرداری، ساختمانی و میدانی برگزار شد و میرزاخانی مسئول کانون خدمت رضوی مشاوره، در خصوص فعالیت‌های کانون مشاوره و مددکاری شمیم رضوی اطلاع رسانی کرد و در باب نحوه برخورد با همسر در خانواده توضیحاتی ارائه کرد.
شایان ذکر است برنامه خداقوت کارگر با حضور ۱۶۰ نفر برگزار و با اجرای مسابقه در بین فرزندان این کارگران و اهدای جوایز موجب شادی و ایجاد مهر و عطوفت رضوی در دل‌های این عزیزان شد. 
در پایان مراسم به همه مدعوین یک وعده غذای تبرکی حضرت رضا (ع) تقدیم شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی