پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی:
۱۴۰۳-۰۲-۱۳

شعری که در وصف و مدح ائمه اطهار(ع) سروده شود، ماندگار خواهد شد

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌نژاد گفت: شاعران باید از این فرصت برای خلق آثار فاخر و ماندگار استفاده کنند و سهم خود را در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در مراسم رونمایی از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ با عنوان «با شما سربلندیم» که عصر چهارشنبه 12 اردیبهشت در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد، ، با تأکید بر اهمیت شعر و شاعری در ترویج معارف اهل بیت(ع)، اظهار داشت: شاعران باید رسالت خود را در این مقطع بزرگ تاریخی به درستی بشناسند و از استعداد خود برای ترویج فرهنگ و آموزه‌های دینی استفاده کنند.
وی با اشاره به جاودانگی شعر و شاعری در خدمت به اهل بیت(ع)، گفت: شعری که در وصف و مدح ائمه اطهار(ع) سروده شود، ماندگار خواهد شد و ارزش آن بی‌نهایت بالا می‌رود.
حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌نژاد با بیان اینکه فرصت برای شاعران در این مقطع تاریخی بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: شاعران باید از این فرصت برای خلق آثار فاخر و ماندگار استفاده کنند و سهم خود را در ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) ایفا کنند.
وی با اشاره به برخی از وظایف شاعران در این مقطع، خاطرنشان کرد: شاعران باید با ارتقای محتوای شعری، هنر ارائه و محتوا، به رسالت خود در این مقطع بزرگ تاریخی عمل کنند.
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروز کشور ما تشنه محتواست، گفت: شاعران می‌توانند با خلق آثار فاخر و جذاب، نیاز جامعه به محتوای فرهنگی را برطرف کنند.
وی در پایان از شاعران خواست که با توسل به حضرت رضا(ع) و با استفاده از استعداد خود، در مسیر ترویج فرهنگ و آموزه‌های دینی گام بردارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی