پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۴

عطر شهادت در حرم امام رضا (ع) در شب شهادت امام صادق (ع)

همزمان با شب شهادت ششمین امام شیعیان، حضرت امام جعفر صادق (ع)، عطر شهید و شهادت در حرم مطهر امام رضا (ع) پراکنده شد و پیکر مطهر شهید مجید شخصی از شهدای دفاع مقدس، در رواق امام خمینی این حرم تشییع شد.

این شهید والامقام که پس از ۴۲ سال چشم‌انتظاری، به آغوش خانواده بازگشته بود، در عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به شهادت رسیده بود.

مراسم تشییع پیکر شهید مجید شخصی، در غروب جمعه و همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی حرم حضرت رضا (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی بر پیکر این شهید والامقام نماز اقامه کرد و پس از اقامه نماز عشا، مراسم عزاداری شهادت امام صادق (ع) در کنار پیکر این شهید برگزار شد.

حضور خانواده شهید، همرزمان و زائران در این مراسم، فضایی معنوی و حزن‌انگیز را به وجود آورده بود.

شهادت، والاترین مقام در راه عشق و ایمان است و شهید مجید شخصی نمونه‌ای از ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور پیکر مطهر این شهید در حرم امام رضا (ع) و همزمانی آن با شب شهادت امام صادق (ع)، بر معنویت و روحانیت این مراسم افزود و یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدای والامقام در راه حفظ اسلام و انقلاب شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی