پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۵

آغاز چهارمین دوره جذب طلبه در مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) 

مرحله مصاحبه های جذب طلاب در فرایند جذب چهارمین دوره آموزشی مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) وابسته به آستان قدس رضوی آغاز شد.

به گزارش آستان نیوز، مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) از اول اسفندماه سال گذشته فرایند رصد و جذب چهارمین دوره مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) را آغاز کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید حسن وحدتی شبیری، رئیس مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) در این زمینه در توضیحاتی به آستان نیوز گفت: با توجه به اینکه این مدرسه فراخوان عمومی ندارد و جذب به صورت معرفی اساتید و فضلای حوزه انجام می‌شود، به تعداد حدود ۳۰ نفر از اساتید درس خارج و مدیران مدارس علمیه سطح ۴ نامه ای رسمی ارسال شد تا ایشان طلاب نخبه و مستعد خود را برای جذب در این مدرسه معرفی کنند.
 

آغاز چهارمین دوره جذب طلاب مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع)


رئیس مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد(ع) ادامه داد: پس از ارسال نامه‌ها به اساتید و فضلای حوزه علمیه، افرادی که مستعد ورود به مدرسه هستند به این مدرسه معرفی شدند. در همین راستا حدود ۶۰ نفر معرفی شدند و از حدود ۵۰ تا ۵۵ نفر به منظور احراز قابلیت برای مصاحبه و ارزیابی اولیه، دعوت به عمل آمد، از این تعداد نیز ۲۵ نفر شرایط ورود به مرحله مصاحبه علمی را دارا بودند.
دکتر وحدتی شبیری اضافه کرد: این مرحله از مصاحبه طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه انجام شد. 
وی با اشاره جزئیات بیشتری از مصاحبه ها گفت: این مصاحبه ها در سه مرحله، فقه عمومی، اصول، روانشناسی و مشاوره با حضور فضلا و اساتید مجرب حوزه های علمیه مشهد و قم از جمله آیت الله علیدوست و حجج اسلام والمسلمین تبادکانی، الهی خراسانی، حبیبی تبار انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی