پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمان حرم مطهر رضوی؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۵

6 هزار ساندویچ در چایخانه صحن امام حسن مجتبی(ع) به توزیع شد

زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) در شامگاه شهادت امام جعفر صادق(ع) مهمان چایخانه صحن حسن مجتبی(ع) بودند و در کنار صرف چای، با ساندویچ تبرکی نیز پذیرایی شدند.

به گزارش آستان نیوز، در شامگاه شهادت جانگداز امام جعفر صادق(ع)، صحن نورانی امام حسن مجتبی(ع) عطر سفره کریمانه خادمین و ارادتمندان آن امام همام را به خود دید.

 

 در این شب پرفیض، زائران و مجاوران حرم مطهر، ضمن قرائت قرآن، مداحی و مرثیه‌سرایی در سوگ ششمین امام معصوم(ع)، میهمان چایخانه صحن امام حسن مجتبی(ع) شدند و در کنار صرف چای، از ساندویچ‌های تبرکی نیز تناول کردند.

 

در این چایخانه بیش از 6 هزار ساندویچ در شام شهادت این امام همام توزیع شد که این ساندویچ‌ها با عشق و ارادت خادمین خدوم چایخانه و خانواده‌هایشان تهیه و بسته‌بندی شده بود.

 

چایخانه امام حسن مجتبی(ع) همواره در مناسبت‌های مذهبی، اعیاد و ولادت‌های خجسته ائمه اطهار(ع) با برپایی سفره‌های کریمانه و توزیع غذای نذری، پذیرای زائران و مجاوران است. 

 

این اقدام خداپسندانه خادمین و عاشقان امام صادق(ع)، جلوه‌ای از عشق و ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت(ع) را به نمایش گذاشت و یادآور شد که سفره اهل بیت(ع) همواره گشاده و پربرکت است و هیچ زائری را بی‌نصیب از فیض الهی نمی‌گذارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی