پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۷

تجلیل از روانشناسان خادمیار رضوی تهرانی به مناسبت روز ملی مشاور

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای رسانه به مناسبت روز ملی مشاور، مراسم نکوداشت روانشناسان خادمیار رضوی را برگزار کرد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با فرا رسیدن روز ملی روانشناس و مشاوره، فرهنگسرای رسانه آئین نکوداشت روانشناسان رضوی را با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی درفرهنگسرای رسانه برگزار کرد.
مسعود نویدی مقدم دبیر کانون تخصصی مشاوره و مددکاری خدمت رضوی در مراسم نکوداشت روانشناسان رضوی همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی گفت: هدف اصلی برپایی میزهای خدمت اثرگذاری مشاوره برپایه فرهنگ و سیره رضوی برای مراجعین است.
وی با اشاره به نقش کلیدی مشاوران در ارتقای سطح کیفی زندگی گفت: یک مشاور توانمند همواره سطح دانش و مهارت خود را با حضور در دوره‌های تخصصی و جلسات کارگاهی بروز رسانی می‌کند تا بتواند مسیر و راه درست را به افراد مشاوره دهد.
نویدی مقدم گفت: بی شک خدمت خالصانه زیر سایه امام مهربانی‌ها، برکات معنوی فراوانی برای خادم در زندگی به ارمغان می‌آورد. خادمیارانی که با عشق بسیار و به صورت رایگان برای ترویج این فرهنگ خوب تلاش می‌کنند.
وی در ادامه از اهمیت ارتباط در قالب مشاوره با نسل نوجوان و جوان صحبت کرد و گفت: در حال حاضر مهمترین آسیب که برای این نسل فعال و کوشا وجود دارد شبکه‌های اجتماعی و فضای ناامن مجازی است که موجب سلب اعتماد به آینده در ذهن می‌شود.
در این مراسم با حضور خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی از خادمیاران نمونه در عرصه مشاوره تقدیر و در انتها از خانواده این شهید والا مقام با هدیه متبرک رضوی تقدیر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی