پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۷

اختتامیه طرح ملی «دختر ماه» در چهارمحال و بختیاری

مراسم اختتامیه طرح ملی دختران ماه در استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

به گزارس آستان نیوز از استان چهار محال وبختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت پناه مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان چهار محال وبختیاری در حاشیه این مراسم گفت: اجرای طرح ملی «دختران ماه»  فرصتی است تا با برپایی جشن‌های تکلیف خانوادگی دختران مکلف ۹ ساله در استان، زمینه ارتقای فکری و معنوی آنها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود. 
وی در خصوص طرح ملی دختران ماه  ابراز کرد: کانون خدمت رضوی استان با هماهنگی شبکه استانی صدا وسیما، چهارشنبه هر دو هفته یکبار به مدت 15 دقیقه و نزدیک به 90 دقیقه مستند «کبوتر حرم» را در شش برنامه پخش کرد تا توانستیم این طرح ملی را به عموم مردم استان معرفی کنیم. 
فرزانه گنجی دبیر کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی  استان چهار محال وبختیاری نیز گفت: این طرح از ۲۳ بهمن همزمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) در شهرستان شهرکرد آغاز به کار کرد.
وی بیان کرد: در این استان410 هدیه متبرک شامل سجاده سایز بزرگ و کوچک، چادر نماز، یک جلد کتاب «دختر ماه»، یک عدد مهر نماز و تسبیح، هدایای فرهنگی و یک بسته متبرک حرم مطهر رضوی به دختران تازه مکلف در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان، فلارد، خانمیرا، سامان، بروجن، کیار، فارسان، اردل و کوهرنگ توزیع شد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی