پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با گرامیداشت هفته معلم؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۷

خادمیاران رضوی از معلمان بروجردی تجلیل کردند

همزمان با گرامیداشت هفته معلم و در آیینی خادمیاران رضوی از معلمان بروجردی تجلیل کردند‌.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، آیین گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت با حضور خادمیاران رضوی بروجرد در این شهرستان برگزار شد.
به گزارش آستان نیوز از لرستان؛ حسین نصراللهی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بروجرد در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، تجلیل از مقام شامخ معلمان را تقدیر از ارزش‌های والای الهی دانست و اظهار کرد: شهید مطهری افتخار نظام تعلیم و تربیت است که معلمان با تاسی به منش و سلوک از این استاد فرهیخته، زمینه را برای تعلیم و تربیت، تهذیب و تزکیه دانش آموزان فراهم کردند و موجب رشد استعدادها و نخبگان علمی کشور شدند.
وی با اشاره به اینکه نقش معلمان همان نقش انبیاست افزود: هفته معلم فرصت مغتنمی است تا از تلاش بی‌وقفه معلمان در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی شود زیرا معلمان تربیت کننده استعدادها و نخبگان کشور هستند.
نصراللهی افزود: مقام معلم از چنان جایگاه رفیعی برخوردار است که هر اندیشمند و فرهیخته‌ای خود را مدیون تلاش‌های معلم می‌داند.
گفتنی است، در پایان این مراسم سفیران امام مهربانی با تقدیم بسته‌های متبرک حضرت ثامن الحجج (ع) و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تقدیر و تجلیل کردند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی