پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۷

توسعه خطوط تولید، فروش و ورود به بازار سرمایه؛ سه رویکرد شرکت صنایع غذایی رضوی در ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد و گفت: توسعه خطوط تولید، فروش و ورود به بازار سرمایه، سه رویکرد اصلی شرکت در سال جاری به شمار می‌رود.

مجتبی هادیان در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به هدف‌گذاری صورت گرفته برای بهینه‌سازی و توسعه خطوط تولید در شرکت صنایع غذایی رضوی اظهار کرد: یکی از رویکردها و استراتژی‌های شرکت در سال ۱۴۰۳ تولید محصولات جدید همچون راه‌اندازی خط تولید کیک بدون کاغذ و نیز بروزرسانی خطوط تولید است.

او ادامه داد: در این راستا مطالعات اولیه انجام و سفارش ساخت تجهیزات خط تولید داده شده است. پیش‌بینی می‌شود تا مهرماه 1403 خط تولید جدید نصب و راه‌ندازی شود.
 

توسعه ناوگان توزیع مویرگی
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی درباره برنامه‌های این شرکت در حوزه توسعه فروش خاطرنشان کرد: مطابق برنامه‌های تعریف شده در افق چشم‌انداز سه ساله منتهی به 1403، اقداماتی در راستای توسعه فروش از جمله توسعه ناوگان توزیع مویرگی در شهر مشهد در دستور کار است.

او ادامه داد: مطالعات این پروژه از سال 1401 آغاز شد و از همان زمان وارد فاز اجرا شدیم.

هادیان از خریداری بالغ‌بر 30 دستگاه خودرو توزیع در این مدت خبر داد و افزود: تعدادی از این خودروها فرآیند توزیع مویرگی را آغاز کرده‌اند و مابقی نیز طی برنامه‌ریزی منسجم تا پایان امسال به ناوگان توزیع افزوده می‌شوند.
 

ورود به بازار سرمایه
او ورود به بازار سرمایه را یکی از برنامه‌های مهم شرکت صنایع غذایی رضوی در راستای اهداف استراتژیک 3 ساله شرکت عنوان کرد و گفت: این پروژه از سال گذشته آغاز شد و مراحل مختلفی از جمله افزایش سرمایه، ثبت اساسنامه سهامی عام، رفع ایرادات مربوطه، درج در بازار دوم فرابورس و ... انجام شده است.

هادیان ادامه داد: انتظار می‌رود تا پایان بهار امسال عرضه اولیه شرکت صنایع غذایی رضوی انجام شود.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی