پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۷

برگزاری ۳۵ عنوان برنامه در استان زنجان در ایام دهه کرامت/ احداث ۲ چایخانه امام رضایی در زنجان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان با اشاره به برگزاری ۳۵ عنوان برنامه در سطح استان در ایام دهه کرامت گفت: احداث ۲ چایخانه امام رضایی در این دهه در دستور کار است.

به گزارش آستان نیوز از زنجان؛ قاسم محمدی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه کرامت با اشاره به شعار این دهه با عنوان «ما با شما سربلند هستیم» اظهار کرد: دیدار خادمیاران با امام جمعه زنجان، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری شب شعر در فرهنگ‌سرای امام، برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در سبزه میدان، آذین‌بندی معابر و محله‌های شهر، اجتماع دختران قرآنی، برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی، تکریم خادمان ملت، برپای سفره‌های کرامت برای نیازمندان، مسابقه فرهنگی و ... از جمله برنامه‌های است که در طول ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد.
محمدی با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید با تعدادی از خانواده‌های شهدا در استان دیداری خواهند داشت، افزود: حضور در بیمارستان امام حسین (ع) و حضور در سه شرکت دانش‌بنیان و... از جمله برنامه‌های شاخص کاروان زیر سایه خورشید در زنجان است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۸۸۰ چایخانه امام رضا (ع) در سطح کشور ایجاد می‌شود که سهم استان زنجان از این تعداد ۲۱ چایخانه است، گفت: در ایام دهه کرامت کلنگ زنی احداث یک چایخانه در سبزه میدان و یک چای‌خانه در امام زاده سید ابراهیم را خواهیم داشت.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی