پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۸

سکوی تامین مالی جمعی رضوی؛ بستری برای پیوند کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و نوآور به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی گفت: سکوی تامین مالی جمعی رضوی اولین و تنها پلتفرم تامین مالی خرد در شرق کشور است که با مجوز رسمی فرابورس ایران، دسترسی صاحبان کسب‌وکارهای نوآور، خلاق و دانش‌بنیان را به سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی تسهیل می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، مجید منفرد در جلسه‌ای که به منظور آشنایی جمعی از دانشجویان دانشگاه امام رضا با فعالیت‌های شرکت کسب‌وکار رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در تلاش هستیم با فرآهم‌ آوردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطمئن، متنوع و سودآور، امکان کسب منافع اقتصادی را در کنار کارآفرینی اجتماعی برای سرمایه‌گذاران خرد و کلان مهیا کنیم.

او با اشاره به سامانه پیشه به عنوان یکی از خدمات این شرکت خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و سازمان‌ها با استفاده از سامانه پیشه می‌توانند بدون حضور واسطه‌ها، محصولات و یا خدمات جانبی مورد نیاز کسب‌وکار خود را در بازاری شفاف و رقابتی از مطمئن‌ترین تامین‌کنندگان، به آسانی تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی با تاکید بر نقش سامانه پیشه بر ثبات و بهبود شرایط کسب‌وکارهای کشور افزود: این سامانه یک درگاه ارائه خدمات دو سویه به کسب‌وکارها است که با هدف تسهیل امور و رونق کسب‌‌وکارهای تولیدی، امکان ارتباط آن‌ها به یکدیگر و نیز تامین‌کنندگان کالا و خدمات را ساده‌تر می‌کند.

 

عرضه عطر رضوی با ۱۷ رایحه

در این جلسه مدیر تولید شرکت کسب‌وکار رضوی هم گفت: سوغات متبرک رضوی بخشی از خانواده بزرگ شرکت کسب‌‌وکار رضوی است که مهم‌ترین هدف آن علاوه‌بر ایجاد و توسعه اشتغال پایدار با محوریت صنایع دستی، ارائه ره‌آوردی نو از سفر به مشهدالرضا(ع) است.

صادق گنابادی اظهار کرد: باتوجه به عدم ارائه و دسترسی به عطر متناسب با شرایط استاندارد و ضوابط بهداشتی برای زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، آستان قدس رضوی مأموریت تولید و عرضه عطر با نشان تجاری رضوی را از ۵ سال پیش به این شرکت سپرد و در حال حاضر نیز عطر رضوی با 17 نوع رایحه به بازار عرضه می‌شود.

او کیفیت مواد اولیه، روش فرآوری و ساخت را مهم‌ترین دغدغه خانواده عطر رضوی در مراحل تولید این محصول عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و مستمری که در این چند سال صورت گرفته، سعی شده است محصولی در خور شأن زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) تولید و عرضه شود.

مدیر تولید شرکت کسب‌وکار رضوی همچنین توضیحاتی را درخصوص چگونگی فرایند تولید محصولات سوغات متبرک رضوی در این شرکت ارائه و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی