پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۷

همایش گرامیداشت هفته معلم ویژه مربیان قرآنی آستان قدس رضوی برگزار شد

به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی، همایش بزرگ گرامیداشت هفته معلم ویژه مربیان و معلمان قرآنی آستان مقدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، همایش بزرگداشت مقام شامخ معلم و تجلیل از مربیان قرآنی این آستان مقدس، در هفدهمین روز از اردیبهشت ماه، در مرکز رفاهی-تفریحی کارکنان آستان قدس رضوی برگزار شد.

 

این همایش که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی، مربیان مهدالرضا(ع)، مربیان طرح شمیم تلاوت رضوی و مربیان تفسیر و تدبر مرکز امور قرآن برگزار شد، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه این مربیان گرانقدر در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی در میان نسل نو بود.

 

در این مراسم، مریم بداغ آبادی، مسئول مهدالرضاهای آستان قدس رضوی، ضمن سخنانی به جایگاه رفیع معلم و نقش ارزنده مربیان قرآنی در تربیت نسل‌های متعهد و انقلابی اشاره کرد و گفت: در این همایش، از ۳۷۷ نفر از مربیان قرآنی آستان قدس رضوی، شامل ۳۳۳ نفر از مربیان مهدالرضا(ع) و ۷۴ نفر از مربیان طرح شمیم تلاوت رضوی و تفسیر و تدبر قرآن کریم، تجلیل می شود.

 

وی در ادامه افزود: این مراسم با هدف تکریم مقام شامخ معلم و همچنین هم‌اندیشی و تبادل نظر میان مسئولان مرکز آستان قدس رضوی و مربیان قرآنی این مرکز برگزار شده است. در این راستا، به تمامی مربیان حاضر در این همایش، لوح تقدیر و هدایایی فرهنگی و متبرک اهدا خواهد شد.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، از مربیان منتخب قرآنی مهدالرضا(ع)، طرح شمیم رضوان و همچنین اساتید و مربیان برگزیده بخش‌های قرآئت و تدبر در قرآن مرکز قرآنی آستان قدس رضوی تقدیر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی