پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خدام حرم ملک پاسبان ثامن‌الحجج(ع)؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۷

رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی غبارروبی و شست‌وشو شد

در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع)، خدام آستان قدس رضوی با حضور در رواق دارالذکر، منتهی به روضه منوره حضرت ثامن الحجج (ع)، اقدام به غبارروبی و شست‌وشوی این رواق مقدس نمودند.

به گزارش استان نیوز، در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع)، خادمان آستان قدس رضوی با حضور در رواق دارالذکر، منتهی به روضه منوره حضرت ثامن الحجج (ع)، اقدام به غبارروبی و شست‌وشوی این رواق مقدس نمودند.

 

این مراسم معنوی با نوای دلنشین مدیحه سرایی حاج احمد واعظی، فضایی روحانی و عطرآگین به وجود آورد و دل‌های زائران و مجاوران حاضر در این مکان مقدس را به سمت بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) روانه کرد.

 

خدام آستان قدس رضوی با ارادت و احترام به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان (ع)، با دقت و ظرافت تمام، رواق دارالذکر را غبارروبی و شست‌وشو دادند تا این رواق نورانی برای استقبال از زائران و دلدادگان حضرت رضا(ع) در میلاد با سعادت ایشان آماده شود.

 

حضور در این مراسم معنوی و تماشای غبارروبی و شست‌وشوی رواق دارالذکر توسط خادمان آستان قدس رضوی، حسّی از ارادت، عشق و دلدادگی به ساحت مقدس امام رضا(ع) را در زائران و مجاوران این آستان مقدس برانگیخت و لحظاتی سرشار از معنویت و آرامش را برای آنها رقم زد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی